2012. október 13., szombat

Natura Nap beszámoló :)

GONDOLATOK JÖNNEK,MENNEK...MAJD MAGUNKRA HAGYNAK...
amiben élünk,minden címkézés,minden történet..egymásról is csak történeteink vannak ... valójában minden jelenlét és szeretet...Az első előadás zanzásítva....:)...Van ez a kérdés: mik lennénk a sok történet nélkül????

Korán keltem.Levittem Zsebikét.Nagyot futkorászott.
9 után negyed 10 fele értem le a Jutasira Ildihez.Együtt mentünk le a Hemoba.

Hogy mi volt ma? Sok előadás,tudatosság,közös meditáció....nyílás,szeretés,simogatás,jó szó...jó emberek,és közös érdeklődések...

Theta Healing teszt...meg egy számmisztikás csaj...aki azt mondta hogy a 4-es a hiányszámom.Ami a párkapcsolat,a férfi-női energiák száma.Háh,eléggé beletalált.A szín a zöld.
Nem is igen szeretem,nem is hordok zöldet,se ruhában,se fülbevaló,de még tollban se szeretem a zöldet.
A másik két számom: a születési dátumból: 8-as,Isteni szeretet stb....sok van és erős.
A másik,a nevemből : 2-es.Az megint a nőiességre utalt állítólag.
Basszus,gyerekek,még a számok is jó helyeken kapargálnak a gondok között.

Ezek után nézegettem sok-sok zöldes mandalát,de nagyon drágák voltak.

Húztam angyalkártyát is.Ott beszélgettem pár szót a Bach virágokról is,a tapasztalásaimról,a hitem elvesztéséről.

Az Évi  fullosan volt delikvensekkel egész nap.4után tudtunk egy nagy ölelést eszközölni meg dumcsizni pár szót.
A szolgáltatások már kora reggel beteltek..most nem maradt nagyon hely..
DE: volt kis számmisztika,kis Theta Healing mint valami kis újdonság,új módszerrel ismerkedés...volt benn a nagy teremben sok előadás,közös meditációk,a végén pedig egy jó kis koncert....egy akusztikus gitár meg egy basszusgitár,s spirit zenék..Jó sokáig tartott.Majdnem 7ig.

Közben Ildi elment..várta a  kutyusa is.Ő most elég zárt volt..hát én nyíltam...simi,kis masszírozás,mikor mi...nekem meg erre volt szükségem...adni.:)

Engem a Reiki kezelések nagyon jól megnyitnak az utóbbi időben...

Most,egy szuper együtt töltött nap után ölelés az Áginak is....:):)

Hazafele meg járt az agy: mi lesz ha....a félelem,mi lesz ha újra zártabb leszek,könnyen lehetek,a legkisebb hatásra,vagy csak a lakás 4 fala hatására...mert akárhogy veszélyes nyílogatni,hihetjük ezt,mégis annyira nagyon jó érzés,jó érzés nyílni és szeretni...ekkor jött az elmestop: ez a mondat megtanulandó; Én is úgy tanultam mert milliószor hallom: GONDOLATOK JÖNNEK-MENNEK...ÉS .... MAGUNKRA HAGYNAK....

Azt már nem mondom,mennyit agyaltam előtte valamin,ami fontos volt::: GONDOLATOK UGYE JÖNNEK-MENNEK,MAGUNKRA HAGYNAK....VAGY VISSZAJÖNNEK :-D ...Ági megkért,mikor keresett zenét a Natura Napra,hogy amit csinált rá fordítást,finomítsam..na asszem nagyon rágörcsöltem,s nem lett olyan,amilyennek szerettem volna,volt kifejezés ami bizonytalan volt...s szó volt róla,hogy lejátszuk..egy reiki-s társ meg majd rászerkeszti a magyar feliratot...hogyne...megkértem őket,alakítsanak még rajta..örülök,ha még engem is "felülvizsgálnak" javítanak,meg több szem többet lát,máshogy fogalmazódunk :) ...még a Zoli magyarorsította az én variációmat is,s lett belőle...egy hihetetlen gyönyörű kép meg a zene,csak a magyar felirattal...szinte csapatmunkában lett kész.:)
Ági szolgáltatott zenét,az ő fordítását én átírtam,s még azt is kicsit alakította a Zoli...s lett belőle egy szépség.
Láttam én is...igaz,hála,élőben ott a Natura Napon nem maradt rá idő.....

Ha valakit érdekel,az eredeti zene a következő volt:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése