2012. október 1., hétfő

Sokszor azt érzem,...

úgy...segítenék...segítenék az embereknek/az embereken...néha elgondolkozok ezen...
anya néha megpendíti,miért nem tanulok még pszichológiát...régen sokat kavargott bennem..aztán látva a magam gondjait,leálltam róla...Hogy gondolom én ezt?-kérdeztem magamtól.

Millióegy történetet hallani: pedagógus-grafológus,gyógyped.esből pszichológus,pedagógusból végül egy sikeres kineziológus...pedagógusból Reiki Mester...annyi ilyen út áll előttem mintaként...néha úgy érzem hasonló lesz nálam is....

s jelelés,azóta a régi Pedtanszékes Jelnyelv tanfolyam óta izgat...amire nem mertem menni....mert...mert nincs önbizalom,mert mi lesz ha bebukom,amúgy nagyon drága...és amúgy se tudom hasznát venni..megélni nem fogok belőle...adta az agyam a magyarázatokat kontra,végül nem mertem belefogni...

sokan akiket így az élet során akár gyerekként,vagy később is,sok minden ért,vagy azok akik az évek során több mindent megéltek és tapasztaltak (s ezt valamilyen,akármilyen kezdő szinten de én is elmondhatom)..gyakran választ az ember segítő szakmát....anyának is ma már meggyőződése hogy....miért lett a gyógyped. mint út....utána mikor megszülettem,oviba mentem...2-3 suliból hívták...mégis elvégezte a gyp-t...és nem könnyű szakma de ez az élete...meggyőződésem,hogy a kora ellenére,sok év,beleunás,kiégettség,de szívvel-lélekkel szereti csinálni...a kölykök legalább annyi örömet adnak mint amennyi nehézséget...
épp tegnap nézegettem a mappájában autizmusos vázlatokat,módszerekről szóló írásokat,tanmeneteket...valahol magam is érzem,hogy ezek a fejlesztő dolgok tőlem se állnak távol..(talán a magam élete,gyerekkora,tapasztalatai miatt se)

lennék csak egy kicsit könnyebben nyitó,nyitottabb alkat..nem vacilálnék semmin...
anno Tündérék is mondták,a Zöld Pártházban a csoport után mikor elváltunk...nagy ölelés...és angyalozás van,masszázs már van,most már ringatás is....hogy kéne egy kineziológusnak is társulni hozzájuk...csináljam meg,járjam végig az utat,s jelentkezhetek náluk....ha-ha..ha az olyan egyszerű lenne...
egyszerű és nagyszerű....:-)))....

egyszer egy numerológiával foglalkozó nő mondta nekem a tanítást..de ennek is annyiféle módja lehet....

az alap segítőkészség mindig minden helyzetben...ott van....ha magam se vagyok jól,persze nem megy gödülékenyen,sőt sehogy....mégis....bár néha megállok gondolkozni...úgy érzem.....ott van...van bennem valami ilyesmi...és fene tudja még mit hoz a jövő...reiki,pszichológia,kinez.,jelelés,külföld,tanítás...így vagy úgy...nagyon nehéz mostanában már,de türelmesnek kell lennem magammal míg letisztul...kérdés miben lehet az embernek sikere,mit tud örömmel-szívvel csinálni...mihez van meg minden adottsága....értéke,személyisége,úgy...hogy közben másnak is segít.....másnak is ad...

-----------------------------------------------------------------------------------------

NOS,folytköv.

Levittem Zsebike kiskutyát...még a du.i kozmetikázás előtt..el se hiszi,mi vár rá ...nos,közben eszembe jutott még egy-két tényező...ahhoz hogy ,amiket írtam,reiki,kinez.,pszichológia bármi hasonló... hogy tanuljak bármi mást ahhoz pénz kell....a séta alatt csendes aggyal reálisabb lettem...abban,hogy mennyire nincs pénz,ami magántanításból van,az megy számlákra...úgyhogy,lehet ezen célból,végül valami olyan munkám lesz,amit utálok/itthon/ vagy tényleg külföld lesz a vége...de legalább keresek,s abból lehet továbblépni..tanulni...olyat azt amit szeretnék...amit élvezek,örömmel és motiváltan...
(ezt a kutyát látni kéne! 4 lába az egekben s fetrengve élvezkedik a parkettán :-D)...
No,aztán meg...egy másik ok,ami akadályoz:
Az Árkádia Körön múlt szerdán az ÉletMagHázban volt ott köztünk a csoportban egy idősebb,60 körüli természetgyógyász csaj..idős korára jutott el ide...hozzám ért...s közölte,hogy majd akkor fogok jól működni,teljesen ha minden feszkó és zavartság nélkül bárkit megérintek vagy megsimogatok...
Vannak ilyen alapnehézségeim..ami pl emberekkel dolgozva alap...és tőle is nagyon fura volt,s idegen,hiszen nem ismertem...csak abból a pár mondatnyi bemutatkozásból...erre jó a reiki,szokom az érintéseket...pedig egy érintéssel mennyi minden infót átadunk magunkról,nem is gondolnánk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése