2012. október 7., vasárnap

Egy jó hétvége "zanzásítva"

Nos,sűrű volt a hétvége,bevállaltam,de legalább végre éreztem,és éreztem,hogy élek.♥ Köszönet minden kedves résztvevőnek és az én bátorságomnak.Szombat: ♥ természet,zene,emberek,éneklés,egy régi ismerős a tisztáson összegyűlt "dobolós"-csörgős-éneklős női körből...kellemes beszélgetések,ölelések,nyílás és barátság,végül "belső ütközetek" és egy nagy sírás ♥ Vasárnap>du. könyvtár>pro: Karafiáth Orsi és a cigánykártya :P + fizetésmentesség..kontra: bazi sok ember,zártabb tér ingerlékenység,menekülhetnék.Mackó cuki: ugyancsak bazi sok ember.2 választás>bemegyek vagy kifordulok azon nyomban>kávé,túrótorta,magány és elkülönülés a bazi sok embertől :D...hazafele pedig hogy teljes legyen a kép,sz##rá áztam a viharban...végre éltem...
 Úgy éreztem,hogy élek...sok-sok érzés..sok történés...nem várok én senkire..
pedig félek néha a kimozdulástól..szembe kell szállni az elme félelmével..menni kell a szív után..akármilyen nehéz néha bizonyos lépéseket megtenni..akár csak kifele,a világ fele..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése