2012. október 2., kedd

Tipikus 'bal lábas' reggel

Nos,hát a tipikus...bal lábas kelés.Minden megtörtént..ami megtörténhetett.
Kezdődött ott,hogy Zsebike tegnap volt kozminál...szép fehér csinos kiscsaj lett..ma leviszem,sár,eső...szívem belefájdult,hogy le kell tennem a földre...Próbáltam nem engedni sárba,de hát lehetetlen elkerülni teljesen...és kakálnia is kell valahol...

Hát..ez ezzel jár...

Közben a következő reggeli tünetek:
-türelmetlenség
-nyűgösség
-ráadásul: majdnem hanyatt vágtam magam a sárban...hála,talpon maradtam :)) de a pulzusom felugrott..
szóltam egyet: picsába ezzel az idővel...jót röhögnöm kellett volna rajta,de valahogy nem ment :-D

Viszont..ha jó oldalt nézzük,eddig egész napos finom meleg  vénasszonyos ősz volt,örülhettünk..egyszer be kell köszönnie ennek a fos időnek...amikor menni kéne,pl könyvtár stb,semmi kedvem..
egyáltalán kinn...ki láthat stb,semmi hangulatom kimozdulni...nem vagyok túl jó passzban..
Holnap Reiki..:),várom...bár az is egy jó fél órás séta...nem is baj,mozgás az kell...

Sőt,volt eszemben elmegyek be az egyetemre,meglesem mikor van a gyógytesi...az egyetemen..fáj mindenem...és oda lehetne járni ingyenesen..de ismerős már nincs...s hogy én oda kívülállóként beessek...rég nem voltam,eltelt 2év mióta végeztem,az egyetem népe cserélődik ugye folyamatosan...no,szóval kicsit frusztrál az ötlet...az mozgat,hogy ott vannak jó tesisek,olyan szakemberek..akiket ismerek,akikben bízok..és szerintem kívülállóként is bemehetnék...külsősként...nincs abban semmi.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése