2012. október 1., hétfő

Régi tanítványok hopp itt-ott

:-))) Annyira szeretem őket...

Kutyával lenn sétáltam du. ...épp róta a köröket..elhalad mellettünk egy gyerekcsapat.
Csókolom!!!-hallom.:-))
Hát a Farkas Dávid..de meg se ismertem...6.ban kis göndör félhosszú hajú agyrém ..osztályban legalábbis..a "repül a kréta" és egyebekben lehetett rá számítani :-DDD
De amikor kezdtem besokallni,ő megérezte,átváltott normálisba vagy finomabba...próbálta a többieket csitítani...ment a "kuss már!"...én meg hogy "ez az én dolgom!" és egyéb párbeszédek :-D,hajjaj..óra haladásának felfüggesztése,a 45 percben 3szor -4 perc-ha nem 5 meg 10...fegyelmezés...
Aztán ahogy nyáron iskola után már kinn találkoztunk...az utcán,máris minden más,szabadabb,lazább,beszélgetősebb...ez a Dávid,akármilyen kis zsivány,de kezelhető...tudni kell a zsiványságával bánni...ha akar lukat beszél az ember hasába...

Tavaly 6.ban tanítottam.Most 7.es.Stílusváltás,hajnyírás stb,rövid haj,rá se ismertem....olyan jó kis pasika lett belőle!!!

Aztán..a Padányis tangyakos kölykeim..velük is mai napig tartom a kapcsolatot..egy-egy komment stb...
Tök aranyosak,jófejek...9.esként 3 hónapot velem töltöttek,utána segítettek hogy a próbatanítás jól sikerüljön..vagyis...nem akadályoztak...aranyosak,készségesek,segítőkészek voltak..és jó élmény volt..nekik is,s nekem is...ezek úgy hiszem,megmaradó élmények...
A végén irattam velük véleményt...

Azóta is egyikkel-másikkal,lánykákkal a kapcsolat megvan...egy-egy komment,egy-egy biztatás,egy-egy "szép vagy!kitartás!"...egy-egy érzés..amit átadnak,képen,dalszövegekben...szeretem őket!

Ők a tizenhét-nyolc éves korosztály..Farkas Dávid Drágaság,a kis tizenhárom éves korosztály...és akkor ott voltak Szentkirályon a kis babák....a 6évesek.Rolika,a Liliom :))),a két kis szerelmem,a Sári,a Katinka,a Laura,a Pityuka...és a többiek....

és hajjajajajjjjjajj,ahogy vártunk Zsebike kiskutya kozmetikázására lementünk a partra fagyizni...anya is nagy fagyiőrült.....nézegettem a gyerekeket..és mindig meg tudok nagyokat szólalni: Nézd de édes kisbabaaa...
Erre anya:
-Ha szeretnél ilyen kis babát.....
-be ne fejezd..tudom tudom..megnyílás,pasik,szex ésatöbbi..
Van aki már..pl egy barátnőm tudja,hogy nem szeretne kisbabát..bennem már jó 2éve érlelődik,hogy szeretnék..de tudjuk,hogy nem hipphopp lesz,és nem is a gólya hozza...néha sok-sok kemény munka előzi meg....magunkkal,a szeretet befogadása-elfogadása-megélése-adása,nyílás,sok-sok szexuális tapasztalás,félelmek,görcsök,szorongások fölé kerekedés...és akkor egy nap lesz egy tiszta alapon működő nyugodt és stabil párkapcsolat,szexuáli élet stb,stabil munkahely..s akkor jöhet a gyerek...vagy majd a házasság után..

Elképzeléseim vannak ilyesmikről..csak a megvalósítást érzem nagyon...hmmm...komplikáltnak és távolinak,pedig rajta vagyok az úton...nekem az...nagyon nehéz..tudom magamról a dolgokat,ismerem a nehézségeimet,szóval...nem lesz egy fáklyás történet,amíg egy nap netalántán...lesz egy kisbaba...

Zsebike kiskutya már kóma..szerintem a kozmetikázás sok volt neki mára :-))))) De nagyon kis csudaszép pasibolondító kiscsaj lett a Babám...kis Cunci...egészen kis családi celebbé vált mára-apa szavaival élve.-A kuttya családi celeb lett. :-DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése