2012. október 10., szerda

Csakrák,gondok,egy beszélgetés,Reiki

Tegnap végre anyával dumálgattam kicsit.Végre nem léptem le 10 perc után,ő se küldött el.
Ezotériát olvasott,kb úgy fennhangon,szereti magát kihangosítani de ilyen ezoterikus-spirit témákban fülekre max csak bennem lel :)))) apát frász kerülgeti..meg dumáltunk.

Azt mondta,majd az aurafotót vigyem át,mert megnézné újra...
Barnás-narancsos-sárgás zavaros.Szar az egész.Kb őszintén megmondom,úgy is érzem magam.Most érzem,hogy...helytálló ez az aurafotózásos dolog.Ez az aurafotó tavaly tavasszal készült.
Tavaly októberben küldtek el az első munkahelyemről.Jött a depi,a zárkózás,a félelmek,a pszichológus,az emberi eltávolodások,magány,sok-sok feldolgozni való.aztán tavasszal a Natura Nap.Ott készült a fotó.
Azóta valahogy nem találom helyem,se itt-se ott,se családban,se semmilyen kapcsolatban,se magamban,se a világban..célokról nem is beszélek.Még bennem is kérdés,vannak e.Iskolában egyre jobban úgy néz ki,nem fogok dolgozni,de akkor pedig lépnem kéne valamerre egy alap nyelvtudással...magánúton szeretek tanítani,sőt kifejezetten élvezem,privát,személyes,közelebbi,s úgy érzem,ilyen formában jól is csinálom...de ezen túl elképzelésem nincs mit kezdjek az életemmel.Magántanítás az max annyira jó,ne haljon az ember éhen..úgyhogy vagy...vagy...tudom,mindig ezt mondom,és nem tudni lesz e belőle valami..de vagy külföld,vagy..még az is lehet,lehet megyek itt az állatkertbe dolgozni valamiféle ügyintézőként:):):) Angolul telefonálgatni..oroszlánokat rendelni stb stb :-D..fene tudja,mit kéne majd csinálni.

Csak...így-úgy próbálom magam szinten tartani.Natura Nap,most megint fordultak az évszakok,jön az őszi,reiki,stb stb...

Anya feliratkozott a Schilling Péter egy oldalára.ÉbredőkKözössége.
Átküldött egy előadást hallgassam meg.Tegnap arról beszélt..mondtam is neki,"nem épp ezt küldted át,amiről itt magyarázol???". (amúgy mi email-ben jobban elviseljük egymást,táv,email,s jobb,bár ő a személyesség híve,no,én meg az email híve vagyok)

Arról van szó elvileg ,hogy a szívcsakrán van egy kis kapu...s ha az alsó három csakra,a gyökércsakra,a szex és a napfonat nem működik,akkor a szívcsakra se fog megnyílni,hiszen az a központ...akkor szeretet sincs meg semmi..
Anyagiak,munka,párkapcsolat vagy egyéb kapcsolatok,két lában a földön szuverén lényként: nálam szinte minden romokban van,talán magától is élettől is félek..így pedig a többi hogy működjön??Mondom neki mint Uri Geller,hogy "Múúúkodj!"????...hát ez annál picit komplikáltabb.:):)

Ezotéria-horoszkópokat olvasott,a jegyekről stb...asszondja,a bikák november 20.ig érzékenyek és sírdogálnak.:-D...Amúgy az vagyok,igen.A jóra is!!!Ez most nagyon közepébe talált.
A napokban egy-egy ölelés-élmény után is fél órákat,háromnegyed órákat sírtam.....sokszor tízesével sírom tele a papírzsepiket.Jól van hát,érzékenyebb vagyok érzelmileg.Mindig is az voltam.

Du. megyek Reiki-re.Úgy döntöttem,hűtlen leszek az Agykontrollosokhoz.Szar érzés..mert náluk kezdtem,de a Reiki nekem többet ad..az érintéssel sokkal közelebbi,jobb,több mindent érzek...közelebb érzem oda magam mint az Agykontrollos csoporthoz.(annak ellenére,hogy agykontroll tanfolyamot már végeztem,reiki-t még nem) Nekem nagyon nehézkesen megy az érintés..az érzelmeim kifejezése,megélése,kiadása..szóban is kéne tudni,nemcsak írásban..az érzések kimutatása stb stb..tele vagyok ilyen gondokkal ...jelenleg párkapcsolatra se vágyok,se szerelemre se szenvedélyre,akármilyen fura huszonévesen,még kevésbé a szexre,sokkal inkább gyengédségre és biztonságra,ölelésre,melegségre,oldódásra,sírásra..s a Reiki nekem sokkal többet ad mint az AK jelenleg..kezdem megismerni ezt is.
Lehet elmegyek majd egy Reiki Tanfolyamra,ha késznek érzem magam..és ha bárkit megérintek vagy megsimogatok bármiféle feszkó és zavartság nélkül,akkor kezdek el majd alakulni...........addig meg még...átengedem magam a tapasztalásoknak..


1 megjegyzés:

  1. "magánúton szeretek tanítani,sőt kifejezetten élvezem,privát,személyes,közelebbi,s úgy érzem,ilyen formában jól is csinálom..."
    Akkor csináld ezt! De komolyan! Hirdesd magad! Vagy legalább kérd meg a tanítványaidat, hogy ajánljanak ismerőseiknek! Sőt, kérj tőlük ajánlást (megadják az ismerős elérhetőségeit és Te keresheted meg őket rájuk hivatkozva).
    Van olyan ismerősöm, aki csak ezt csinálja már évtizedek óta és eltart belőle 4 gyereket is. Pontosabban fölnevelte őket (már huszonx éves belőlük kettő is). Hajrá!

    VálaszTörlés