2012. október 5., péntek

Vissza a pszichológushoz?

Hmmm....hol kezdjem...2 napja nem voltam otthon...kedd,szerda...csütörtökön voltam,majd 10perc,s menekültem..ma is mentem...ma anya küldött el.Nem jó ez így...
Mert hogy így meg úgy...nem fogadok kritikát stb stb..meg senki nem fogad kritikát,mindenki magyarázgat,támad,védekezik...anya ellen sokszor érzi azt az ember,de szerintem nem csak én,hanem öcsém is,hogy védekező-gyanús.
Ő meg ne szólja le,hogy hogyan élek...26évesen...van lakásom...de néha mint a héten is,amikor lelépek itthonról végre...heti egyszer,reiki-re mondjuk...ők viszik le a kutyát,s fel kell jönni hozzám..
aztán lehet kritizálni,dumálni..hogy élek stb....basszus,ez nem szabad élet....vagy,ha feldobom a labdát..pl,oké,rendesek,segítenek levinni a kutyát..de a többire nem kell a megjegyzés.
Minden mozzanatról tudni kell.Vasárnap megyek át a Kalmár térre egy kozmetikus csajhoz s a barátjához angolozni.Anya rögtön kombinál,miért nem jönnek ők...a kutya..stb stb....amikor várok valakit,mindig 100% rendet rakok,jó benyomás stb stb...tudom,mit hogy....de a kombinálás az kell...hogy menekülnek tőlem az emberek..

Hova a picsába kéne nekem menni ebből a városból???

Anya ma megszólalt: anyád picsáját...
hát mondom,picsám az van..
képes vagyok...ő így,akkor én is úgy...
(ugyanilyen volt a következő: s elnézést de most az egyszer nem fogom magam cenzúrázni meg kisípolni,és meg lehet botránkozni:
-bazd meg magad!
-megbaszom,szia):-DD ez amúgy...nem vicces..még is viccesen tekintek rá

Felugrottam...menekülhetnékem volt,de csak a konyháig mentem,mert azt mondta,visszavág az ágyra...Majd....már a konyhában jött utánam...akkor is visszaülök,s meghallgatom..
már szinte féltem tőle megint..lefogtam a kezét mert azt hittem.....soha nem tenné,de én már eddig is sokszor,s most is féltem tőle....

Visszaültem,szinte menekülve futva,távolodva,görcsösen..kutyához is ingerülten szóltam..

mondom,oké,meghallgatlak,mondd,s aztán lelépek...

Majd végül ő küldött el...közöltem,hogy én nem is akartam jönni,s már bánom...csak a kutya miatt jöttem...hogy neki jó legyen kicsit...család,emberek,játszon kicsit stb
és arról nem beszélek,ki hogy viseli a kritizálgatást...őt nem lehet kritizálni,én ne szóljak semmit,de ő addig nyomhatja nekem...míg azt mondom lelépek...aztán el lehet felejteni...

Az a legfájóbb,hogy ma már...kikuncsorogta,elnyerte a bizalmat,egy tartózkodó puszit...majd negyed dórán belül addig jutottunk,ő mondta hogy húzzak a francba...hogy a fenébe legyen így szeretet...és bizalom??? NINCS!ÉS KÉSZ!!!! ELÉG VOLT! ELFÁRADTAM ebben évek óta!!!!!!Bizalom-játék,jobbra-balra...csak játszik...elnyeri a bizalmam,megnyeri a szeretetem,s eljátsza...blablablabladumadumaduma,,kritika itt-ott,beleszólás itt-ott,húzz a francba....és már ott se vagyok...

Egyszerűen..bármi bajom van...lelki,akár testi...soha nem otthon szólok...megoldom magam...egy spirituális barát,egy masszőr,ÉletMagHáz,pszichológus...egy homeopátiás szorongásoldó,ha van pénzen..az angolos magántanítós pénzek meg számlákra mennek...csak "ingyenesen" megy minden...de nem otthon beszélek...zárok..
jó ideje úgy érzem,senkit nem érdekel semmi...
jó ideje fáj a nyakam,a vállam ropog,a váll-nyak rész fáj,elfordítom a fejem,akkor főleg...erről se tud senki,nem mondom,mi a fenének????megoldom magam,megkérdezek mást mi lehet a gond,egy masszőr,egy csontkovács,egy egyetemi testitanár..elég embert ismerek,akikben százszor jobban bízok,mint hogy otthon forduljak bárkihez is.....a forró víz jó izomlazító aztán kész...relaxfotel,hipnózis,relax,meditáció,s máris jobb...talán mert picit ellazulok,s az izom is lazul..de ropog jobbra-balra...

No mindegy...a napokban volt eszemben,hogy visszakavarok a Dávidhoz.Megint jöttek olyan dolgok...amik miatt aggódok.........
Sok minden van...magány is,egyedüllét is..ősz is....

A héten voltam reiki-n..megéltem ott is megint sok mindent...jött az ujjbizsergés s az összes többi új élmény...mindig ad valami újat...kértem energiát nyak váll hát terület...s jobb is lett...

A hitetlen olvasónak üzenem,tudja akihez szólok és biztosan olvassa; hogy igenis vannak reiki-s sikertörténetek:Mielőtt azt mondaná,hogy ezeknek soha semmi normál eredménye nincs,semmit nem old meg.
Többeknek elmúlt az allergia.(ez nekem már nagy húzóerőI)
Egy csaj elkezdett kezelni miután volt beavatáson,s ahogy kezelt,ő is gyógyult.Az ujjáról tűnt el egy nagy csontkinövés..továbbá egy súlyos beteg lefogyott kislányt hozott egyszer el az Ágiékhoz a háziorvos.Már műteni akarták,a vastagbelét kivezetni.A háziorvosa szerint nem élte volna túl.Elhozta reiki kezelésre...ezért persze kapott fűt-fát,negatív megítélést stb...de bevállalta.Szembement az orvostudománnyal.Kezelték,küldtek neki energiát..a kislány azóta hízott,gyógyult,s nem kellett műteni.Utána az adott háziorvos elvégezte a Reiki tanfolyamot...bár elterjednének a keleti alternatív módszerek a nyugati orvoslásban is!Én is erre drukkolok!
Emlékszem nyelvi záróvizsgán anno épp erről kellett írni..íráskészség,esszé.Érvelő esszét.Alternatív vagy hagyományos orvoslás...

PS,ez most PS I LOVE YOU,just
PS,UI : annyi jutott még eszembe a témához: ha anya nem tud önzetlenül segíteni..pl segít,anyagilag,meg kocsival...levinni a kutyát Almádiba,mert ott van egy már tapasztaltan nagyon jó kozmetikus,szakmailag is jó,s emberileg is jófej..meg persze addig eltöltöttünk egy órát,fagyiztunk egyet stb...tök jó volt,kicsit visszataláltunk egymáshoz..de hogy utána azt hallgassam hogy a szememre veti hogy nincs pénzem kutyakozmetikusra..akkor inkább hagyja a kutyát,ne segítsen..megoldom ahogy tudom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése