2012. október 24., szerda

"HOSSZÚ" HÉTVÉGE:érzések,alakulások

( a szín,mert mostanában sokat hordok narancsot!kabát,sál,cipő: a hétvége "narancsosan" telt)
 Nos,egy hosszú hétvégén túl..4 nap.
2 nap itthon telt,tv,olvasgatás,ellevés,Voice,X-Fator...megint 2 nap menéssel.Zsebikének is voltak izgalmas napjai.

Egyik nap lementünk Kenesére.Apa szülei az ottani temetőben nyugszanak.(apa kenesei)Anyáék a sírt rendezték,mi meg öcsémmel felmentünk a Sós Hegyre.Ez ott,egy löszfal.Sokszor onnan lőtték fel az aug. 20-ai tüzijátékokat,mi meg lentről figyeltük. Jó magas hely.
 Mentünk,mentünk,mire találtunk utat felfele.Zsebike is jött...a műtét után a kis lába egészen helyre jött,s a Drága úgy jött fel a hegyre mint akit kilőttek.
Felérve sok kutya..sok ember,napoztak,nézelődtek.Szép hely.
Egy 20percet ott voltunk fenn öcsémmel.Végig alattunk út,arrébb alattunk a Balaton a maga végtelenségében.Iszonyatosan szép!

Majd lassan visszaindultunk.Lefele öcsém kérdi: erre jöttünk fel? ha-ha-ha betévedtünk a susnyásba.
Végül,kilyukadtunk a temető hátulsó részénél.Kiderült kutyó bevihető.

Mikor ott a sírral,rendezgetéssel végeztünk,megálltunk a pékségnél...az a kenesei pékség...Isteni!!!! Igazi kis falusi pékség..nem olcsó,de nagyon fini minden.Lementünk a partra.Sétáltunk,sütit ettünk.Voltak lenn sokan.
Még nevezetesség is volt: egy pasi,aki lazán sétálgatott be a 14 fokos vízbe.:-D Amolyan esze-elment,félőrült fazon.Egyedül ő volt ilyen félőrült,hogy bemegy a vízbe október végén november elején.

Másnap meg....nagyon szép idők voltak.Anyával beszéltünk,kéne menni valahova...hát...ez már tegnap..23.án,lementünk..igaz jó későn 5 fele,negyed 6,anya,én s anya egy barátnője,a Bözsi,lementünk Almádiba.A parton sétáltunk egyet...Zsebike is jött,élvezkedett nagyon a sok sok ingernek.Más kutyák,más emberek,ugrált,nézelődött..ment le a Nap,rózsaszínben úszott az ég alja,a Balcsiban kacsák és hattyúk úsztak.Szép volt!
Sétáltunk..majd még visszafele,a "túloldalon",ahol az almádi buszpálya van,elmentünk egy cukiba sütizni.Anya meg én sütiztünk..Bözsi teázott.

Igazából,anya ,rávett egyféle változásra,változtatásra..s csak úgy tudott,hogy megvett..sütivel!:-D 
Ez a "Naaaaa,ha megengeded,hogy kifessem a körmöd...pirosra,elviszlek fagyizni Almádiba..."
No,ez nagy változás..nem szokott a körmöm pirosban izzani..most narancssárga felső van rajtam (gyökércsakra) meg piros körmök.Kicsit idegen tőlem,de szokható.Anya meg azzal jön,hogy..."Nem mindig Te beszélsz a színterápiáról?Hát ez is az."...az ám....magamtól nem festegetem ám színesre a körmöm,soha.
Most engedtem magam...aztán meg ettem a kávés sütit.De anya is evett.:-D Ebben az ő érdeke is játszott na.:-D

Mostanában jó a kapcsolatunk.Annyira fura ez...kicsit már várom a következő robbanást.Nagyon hullámzó minden. De,a jelenben élek,s most jó.Soha még eddig ilyen  formában nem tudtunk leülni beszélgetni.Mélyebb dolgokról is.
Elkezdtünk amolyan "beszélgetőpartner"-ként kapcsolódni,ami régen elképzelhetetlen volt.
Anya pl a Reiki-nek tudja be.Valahol én is.Nyugodtabbá tesz.Nem ugrok fel mindenre..nem vagyok hótideg.Annyira nem..mint régen...anyával való kapcsolatom is más.
Mióta reiki-re járok..jobban érzem a szeretetet mint egyetlen univerzális végtelen energiát,vagyis tudom így kezelni..és érzem is (ha meg nem érzem,azt hiányállapotnak fogom fel,mert tudjuk hogy Szeretet van.És kész!)...anyával való viszonyomban is..igen,sokszor félek,féltem..most jobb,beszélgetősebb..tanulom elviselni vagyis megélni az érintést,az ölelést..s kezdem kicsit magam is nyitogatni...ha valaki közelít hozzám és szeretem,azt visszaölelem..hagyom az érintést...megélem.

Emlékszem,mikor először voltam reiki-n,sőt az első pár alkalomkor még főleg azon dolgoztam-s ezt a kezelő nem tudta,csak én tudtam ott mélyen-hogy elfogadjam,megéljem a másik-s itt fontos az,hogy idegen ember- érintését,közelségét.Mikor Ági kezelt,ott is volt egy 5perces periódus,amikor furcsa volt a közelség,s az érintés,de túllendültem.Ezekkel sok gondom van.A szeretet megélésével,kifejeződésével.Ezen pedig a Reiki sokat segít.
Ma ha anya hozzám ér,nem húzódok el..na jó,persze amikor féltem,elhúzódtam..a múltból,sok érzés,érintéses-érzés,rossz érzés,fájdalom van bennem,rögzült ezer dolog,s nincs feltétlenül könnyű dolgom.

A masszázs olyan dolog pl...hogy nem merem,félek annyira megnyílni.(pedig lehetőség lenne,a Natura Napon is lett volna,de ott idegen ember kezei közé,kizárt! ha masszíroztatok,akkor azt csakis a Tündénél fogok!,őt már rég elfogadtam,bizalommal,szeretem,megéltem nála már az angyalozós jó energiákat) A Reiki már eddig is sokat dobott a dolgokon..de egy masszázs még közelebbi,még intimebb....S ebből jön pl az,hogy gondjaim vannak a pasikkal,az intimitással stb stb stb...a dolgok összefüggnek!
A Reiki jó irányokba visz..érzelmileg sokat ad,fejleszt,csendesít,egyensúlyba hoz..de még nagyon hosszú az út.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése