2012. október 15., hétfő

N.Nap után: Felborult éjszaka,érzések,spirit chat

Nos,az előző bejegyzés..A Natura Nap.Tudjátok..ott...annyira jó volt.Olyan volt mint egy pozitív érzelmi bomba..sok szeretés,ölelés,közös meditáció,nagy nyílások,beszélgetések,angyalozás,theta healing.........

Végén az Ágival nagy-nagy ölelés...:-)))

Hazajőve,írtam a napomról ugye...majd eljött az éjszaka,éjjel...

Egy email-ben így fogalmazódott meg!

'Annyira érdekes éjszakám volt..
Arra gondoltam,sok hatás ért tegnap..jó dolgok.Ölelések,nyílások,beszélgetések,pár jó szó,egyfajta könnyedség,s szabadság..végre a közegemben voltam,nem volt para hogy magamat adjam.Teljesen belehelyezkedtem érzelmileg az egészbe,megnyíltam.Rájöttem,lehet néha azt gondolhatjuk,hogy veszélyes nyílni és szeretni,s ehhez igen,kell egyfajta bátorság,de ennél jobb érzés nincs.:) Sok-sok minden jó ért el hozzám,s tőlem is kifele...és intenzíven.Olyan volt,mint egy intenzíven jó érzelmi bomba.Aztán haza sétáltam,telt az idő,levegőn voltam,ülepedett minden.
 
Aztán eljön az este,az ember lefekszik..és...tudjuk,hogy sok minden történik éjszaka.Minden akkor dolgozódik fel..valami,valahogy megmozdul,kijön.:) Észrevettem,hogy álmomban valami hihetetlen szorongás,félelem kapott el...valamiféle zaklatottság,szinte majdnem sírtam de aztán nem jött ki sehogy.Ahogy kijöttem kicsit ebből a mélységből,amolyan félálom-szerűen,fél-tudatos szinten azt éreztem tiszta görcsben vagyok.De elképzelésem nincs,mit éltem meg,s mi jött fel ennyire erősen... Reggel fáradtan ébredtem,de reggel se jöttem rá,mi mozdult bennem.Nem tudtam megfigyelni.
Amikor ilyen sok hatás ér,nagyon sok minden mozdul.
De,hogy éjjel ez mi volt...nem tudni..az éjjel,a lélek mélységei.
 
Ezelőtt,mikor csak szimplán vagyok,s nem ér ennyi hatás,érzés,szeretet..valahogy mostanában az éjszakáim is zártabbak voltak.Zárt szív,zárt elme,verset se írok,max olvasok..nehezen mozgósítom kreatív erőimet...s olyan mintha éjszaka se történne semmi.Persze,tudjuk,minden éjszaka zajlik valami ott benn,de mikor le van zárva az ember,kevésbé éli meg ennyire ütősen.
Aztán csak egyszer nyíljak meg...akár csak érzelmileg,utána megnyílik bennem minden..megnyílok éjszakára is az univerzumnak.
Így jött régen a fénygömb,meg ilyen fura dolgok..olyan éjszakai-hajnali élmények,amiket napokig nem hevertem ki,annyira hihetetlen volt.Tényleg láttam e vagy csak félálomszerű látomás volt,nem tudni.Vagy csak egy erős mély álomkép,s energia-érzés.Mindenesetre hót biztos voltam magamban,hogy igenis,láttam,megéltem,s tovább is küldtem,oda,ahol szükség van rá.Mindezt hajnalban.S tudtam,hogy ez az energiagömb fénysebességgel jut el Magyarországról Svédországba.
De ehhez persze nyitott elme-nyitott szív kell,meg egyfajta spirituális tudatosság.Néha már eddig is elértem egyszer-egyszer.Viszont ilyen "fénygömbös" energiaélményem azóta se volt.:)'

Most meg már jó ideje,a Tomival chat-elek..egyszer voltam nála energiakezelésen...no,az is egy ko élmény...tele félelmekkel,falakkal,zokogásokkal...ő küldött reiki-re,tessék nyílni,engedni,megnyitni magad,aztán ha megy,s ha úgy gondolok,várlak vissza...azóta eltelt 2-3 év,elkezdtem a reiki-t..mesélem neki az élményeim mindig,s ő biztos örül...meg....meg kérdezek...amikor nem félek,szeretek kérdezni,főleg ilyen témákban..mert ugye,hülye kérdés nincs...valami olyan sikerült kérdeznem,az energiákról...-mert egy idősebb nő,aki már 60xéves korára természetgyógyászkodik meg ezer dolgot megélt (mellesleg nem volt igazán szimpatikus,nekem gyanús is volt,s a megérzés nem hazudik) ,az ÉletMagHázban megzavart..bezavarta az alaptudásom az energiáról..így fordultam a Tomihoz- s olyat kérdeztem,regél,rávezet mindenre kérdésekkel,magyarázatokkal...igazi kis spirit-chat-élmény..
kérdi: neked mi a hited ebben?
elkezdtem magyarázgatni,sokat-sokat magyarázok,végül kiböki az ember: egyetlen végtelen energia létezik....
ő hozzátette,hogy ez a Szeretet-Fény-Isten stb és
Sötétség nincs...mert a sötétség csak a fény hiánya...és mindenben dualizmus van..van fény és van a hiányállapot is...minden mint a sinushullám,s így normális,ciklikusság van a világban..ahogy a Nap és a Hold is váltja egymást,nappal-éjszaka,úgy minden más is,párosan van: ying-yang,férfi-nő,Hold-Nap,szeretet-félelem...nos,ilyenekről beszélgetünk,meg a transzlégzésről,megélésekről stb...tök jó azért ez...ilyen emberekkel tele vagyok,ismerősök barátok,s ennek örülök...velük beszélgetve annyira egység van,meg elfogadás...magam is sokkal nagyobb egyensúlyban vagyok,nem félek a reakcióktól..annyira...szabad érzés,könnyed....

Tegnap Ági által,a reiki által stb megismertem egy idősebb pasit,igaz őt az élet Pesthez köti..elkezdtünk kommentelgetni...szinte éreztük az energiát,a szeretetet..néha annyira lehet.....a többi meg nem számít...szeretet van...és Ámen!!!!Pest-Veszprém (s azon belül két lakótelep) mentek az energiák az éterben köztünk...A pasival aztán estig,késő estig,majdnem éjfélig kommentelgettem,beszélgettem...azt beszéltük,nem véletlen találnak emberek egymásra..mert mindig van tanulni valónk a másiktól...ez a Péter megerősített abban,hogy a nyílás egy jó út..Szóval,szeretet az van..és Ámen!Kész!Ennyi!!!Ez a fő alapenergia,a világ mozgatórugója....



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése