2011. november 28., hétfő

Egy Fantasztikus Élmény:Holistic Pulsing

Kicsikét most kifogytam a kreativitásból..A szép kis félholdra nézve eszembe jutott a Holdbéli csónakos..nem tudom,honnan...azt se,hogy ez egy könyv e,irodalom vagy zene..csak mintha létezne ilyen hogy Holdbéli csónakos..sőt...lehet hogy festmény!
Az utóbbi pár napban eléggé változékony időket éltem.Múlt héten eléggé bezárkóztam,már email-et se írtam,soha senkinek,majd pénteken... fantasztikus élményben volt részem.

Van egy ismerős,jó barát(akivel mindig megvolt köztünk az egy hullámhossz,de élőben ritkán tudtunk összefutni),aki végzett Holistic Pulsing tanfolyamot a nyáron.Azt mondta-elhívott magához..dumálunk kicsit,meg  megmutatja mit tud,ha van kedvem kipróbálni..kicsit tartottam tőle,nehezen fogok ellazulni.Ehhez képest,fantasztikus élmény volt!!!Pozitív!
Kicsit dumcsiztunk,majd elkezdtük..az elején kérdezte-mivel tudta,jártas vagyok a spirituális dolgokban-csinálhat e csakratisztítást.Megtörtént..majd felfeküdtem az ágyra.
Amint kimondta,hogy "biztonságban vagy",kezdtem ellazulni.És..nagyon jól sikerült.
Annyira jól sikerült ellazulnom..s pusztán sóhajokkal,lélegzéssel oldani a blokkokat.
Ez a Holistic Pulsing másnéven ringatás egy nagyon nagyon finom,gyengéd,szeretetteljes módszer..s lehet,furcsa,szokatlan mozdulatok vannak benne,szokatlan dolgokat csinálnak az emberrel...hiszen...az emberek nagyrészt nincsenek a szeretethez,a gyengédséghez szokva..(hagyni kell,ha sírni kell,sírj,ha röhögőgörcs jön rád,nevess)
Fantasztikus élmény volt!!Utána a kb 1 órás kezelés után teljesen a hatása alá kerültem.Percekig csak feküdtem még ott.
Kicsit hideg volt a szobában..betakart a kezelő jóbarát,oldalról betakart a pléddel,s odabújt hozzám,simogatott,átölelt..és lassanként megnyitotta a szívem.Én is átöleltem...az egész egy nagyon bensőséges pillanat volt.
Rájöttem,mi hiányzik az életemből.Ő is azt mondta,kívülről figyelt miközben kezelt,látta,érezte az izmaimon hogy ellazulok,megnyugszok,s sok minden oldódott.Biztosan megmozdítottunk dolgokat,blokkolódásokat.

Az este,későn,amikor rendeztem az érzéseim,írtam neki egy aranyos képeslapot egy nagy nagy "Köszönöm"-mel és,hogy annyira jó érzés volt,megszólalni se tudtam...és kicsit...kicsit olyan volt az érzés,amikor odabújt,átölelt,mintha az anyukám lenne.(pedig csak kb 6 év lehet köztünk,ő az idősebb persze)..és abban egyet értettünk,hogy fantasztikus dolgot éltünk át!Mindketten!!
Annyi szeretet mozgott a levegőben mint még soha!

Ez a Holistic Pulsing ringatás,a picikort idézi,talán a csecsemőkort,az anyai szeretet s biztonság melegségét adja..akkor ott,100%ban átadtam magam a másiknak.Bíztam,s megteltem szeretettel!!!!Hagytam magam!Végre!Nehezen hagyom magam sokszor szeretni!!
Kicsit ötvözi a természetgyógyászatot s a spiritualitást.Mindenesetre nem olyan dolog,amit a mindennapokban megszoktunk,de nagyon jó érzés!Alapvető gyengédségen és érintéseken alapszik,és sok-sok szereteten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése