2011. november 11., péntek

Egy saját vers


Megszülettem,keringőztem
Félelmet messze űztem
Szeretettel barátkoztam
S soha nem sajnálkoztam.

Boldog lettem,s szerettem
Mindenkinek segítettem
Zenéltem és énekeltem
Szívemben szeretettel éldegéltem.

Szorongás,düh nem barátom
Nincs rájuk szükségem ezen a világon
Öröm,segítőkészség,s laza nyugodt szeretet
Ez az amit szívem szeret.

Miért oly nehéz néha élve
Félelmek nélkül élni
Magabiztosan a világba nézni
Az emberek reakcióitól nem elhúzódva félni,s
A szemükbe nézni.

Ezer a gond valahol bennem megoldásra várva
De legalább ezen sorokban kiadva.
Lényeg,......,hogy szeress,s hidd,
Hogy viszontszerethetnek.

Mert szerethető vagy nagyon is
Csak nehezen hiszel
Pedig magadban ezer mély érzést viszel.


1 megjegyzés:

  1. Kedves Sunnygirl!

    Tetszik ez a versed és szívesen megosztanánk FB oldalunkon. Keress bennünket a netvaxcsoport@gmail.com címen.

    VálaszTörlés