2011. november 28., hétfő

Vasárnapi érzelmi robbanás,K.O

Aztán...eltelt még két nap,s vasárnap...akkor lettem teljesen KO.Másfél órát csizmákat próbálgattam a plaza-ban..majd kabátokat,majd nem tudom miért..de elkapott a sírógörcs,s ki kellett jönnöm a boltból.
Hazaérve..leültem írtam egy emailt..az érzéseim félelmeim,gondolataim valakinek...s minden második mondatánál egy görcsös sírás tört rám.
Lehet,nagyon rossz energiák működtek aznap,sőt biztos..vagy a pénteki Holistic Pulsing-élmény mozdított meg bennem dolgokat..de csak sírtam s sírtam,s egy konkrét ember hangját szerettem volna hallani..de...beszélni képtelen lettem volna.

Egyszerűen tele lett a tudatom magammal és az összes emberrel,ez az igazság.Tele lett a tudatom a világgal...és robbantam.

Amitől félek...s amin sokat gondolkoztam,hogy nem akarok azoknak csalódást okozni,akik még mellettem vannak..mert hogy sokakkal megszűnt a kapcsolatom,régi barátok messze vannak,testileg-lelkileg megszűnt minden sokakkal...azon gondolkoztam,lehet jobb is egyedül...akkor nem okozhatok csalódást senkinek!
Viszont ha..ha az ember nem vállal kockázatot,akkor se barátok,se szerelem nem lesz.

Vállalni kell a rizikót,a lehetséges csalódást,a könnyeket..de...nem is magam féltem.
Attól félek,mi van ha egy nap én okozok csalódást másnak..

Meg azon gondolkoztam...mit lehet bennem meglátni,ha bárki bármit meglát?Sokan vannak,pár barát,idősebbek nálam 6-16-20 évvel..és egyszerűen nem tudom,hogy egy idősebb mit lát meg egy fiatalabban..mert egy fiatal felnéz,tisztel,tanul,elles dolgokat,tanácsot kérhet...de..fordítva..nem érzem magam semminek,már úgy értem..hog megéri engem kedvelni,szeretni???Ezek ilyen zavaros dolgok..Pedig akikkel jóban vagyok,s egy-két emberről tudom olvassa is a blogot,már sok oldalam megmutattam.Mégis mit láthat bennem az ember???A segítségre szorulót?A bizonytalant?A határozatlant?A szeretetre vágyót?Az intelligenst,udvariast?A kreatívat vagy..az ügyetlent?A vidámat?Vagy a mindig depiset?A spirituálist?
Egy nagyon álmodozó,sokszor verseket író lányt?Talán...talán talán mindebből egy kicsit.

Szóval,aznap totál K.O voltam,este jött a forró-hideg váltózuhany,s jobban lettem.Túl sokat sírtam előtte..kellett valami kis felpezsdítő élmény.De már jobb.:-) Úgy éreztem,akkor ott,tegnap,vasárnap sok-sok minden oldódott bennem.Sok néha az érzelmi blokk és a görcsösség

1 megjegyzés:

  1. "Mégis mit láthat bennem az ember???A segítségre szorulót?A bizonytalant?A határozatlant?A szeretetre vágyót?Az intelligenst,udvariast?A kreatívat vagy..az ügyetlent?A vidámat?Vagy a mindig depiset?A spirituálist?
    Egy nagyon álmodozó,sokszor verseket író lányt?Talán...talán talán mindebből egy kicsit."

    Így igaz, mindebből egy kicsit. És ez így együtt nagyon emberi és nagyon szerethető... :-)

    VálaszTörlés