2011. november 13., vasárnap

Esti séta közben...

Ma este elmentem egyet sétálni..hideg volt,de mivel nagyrészt egész hétvégén nem voltam sehol,vágytam a levegőre.Ahogy elhaladtam,már hazafele jövet a lakótelep túlsó végén a templom mellett..láttam,sokan a templomba igyekeznek.Megálltam s elgondolkodtam.
-Biztos mise lesz.Ha a szívem követem,most én is bemegyek.
A hang közben: -Félek.Kérdés "mitől"?Bemenni egy templomba?Ahol talán kicsit közelebb kerülhetsz Istenhez?Az emberektől?Azoktól nem kell.
Hát nem féltem.Bátran elindultam arra amerre az emberek is mentek.
Kicsit idegen volt a közeg,de ..de nagyon jót tett.
A templomok csodaszépek,végtelen nyugalmat és békét árasztanak.Talál az ember egy kis lelki békét ott.
Közelebb kerülhet Isten szeretetéhez.
Nagyon..nagyon jól esett ez az esti séta most,főleg hogy összehoztam egy misével.

Akármilyen idegen a közeg,nyitott vagyok,s néha érzem azt,hogy be kell mennem,járnom kéne templomba.
Máskülönben meg eldöntöttem,hogy most karácsonykor végre elmegyek az éjféli misére.
Régóta tervezzük anyával..de soha nem bírtunk még éjfélre felkerekedni.Hát most rá fogom venni.
Olyan jó élmények ezek.

Viszont..ha már templom,akkor ott a spirituális oldalt le kell választanom magamról.
Viszont úgy gondolom,el tudom választani...külön tudom szedni az ilyen jellegű gondolataimat,hiteimet.
Amúgy meg...ez nehéz..az ezotéria tűri maga mellett szerintem egész jól a vallást...de a vallás nagyon nem tűri meg maga mellett az ezoterikus gondolatokat....mert aki már kicsit is foglalkozik,ezoterikus dolgokkal is,azt a sátán fogja üldözni.:-)))))......ez poén!Régen egy hitgyülis ismerősöm magyarázta ezt....a Sátán...:-)))))),hogyneeee!!!!
Nekem is megvan a magam hite,a magam felfogása,felhőcskéről,mennyekről,angyalkákról...de ugyanúgy az energiák mozgásáról is,az energiagombócokról,a fényről ami energiában jelenik meg előttünk,a lélek továbbéléséről,a szellemekről..vagy arról,hogy miután meghalunk,Angyalkák leszünk a felhőcskénken.

Szóval...azt hiszem,s látom édesanyámon is,ezotéria s vallás nagyon is jól megél egymás mellett csak épp kérdés,melyik hogyan fogadja el a másikat.Az ezotéria jobban fogadja a vallást véleményem szerint..a vallásosak viszont maximálisan elítélik az ezoterikus dolgokat.
Nos,hát elég sok mindent fejtegettem ma.
Most már pihenjünk el mára.Pihenjen az agy s a lélek.Jó éjszakákat minden kedves Földlakónak!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése