2011. november 28., hétfő

folyt.köv.Péntek: koncert

.........folytatom az előzőt.Aznap,mikor ezt a jó kis élményt átéltem a szeretettel s a ringatással,este koncertre mentem egy jó baráttal.Az élményeimnek hála,elkezdtem nyitottabb lenni.A koncerten olyan jól esett kicsi hozzáérni a másikhoz,megsimogatni..lélekben egymás fele fordultunk s ez jól esett.Biztosan neki is.:)
Egyikünk se egy könnyen nyíló típus,de egymást már a szívünkbe fogadtuk,ő engem,s én őt.
A következő lépés az ölelés lesz.:-))))
Jó kis este volt..pár musical,Queen,Cseh Tamás,Fonográf.:-)))

Minden ami jó!!!
Már 7-8-10 évesen gitár mellé Fonográfot énekeltem..nagyon ős-zene..már picinek  hozzá lettem szoktatva a jó zenékhez.Emlékszem mindig hogy nyomtam hogy....Néhafurcsahangulatban azutcátjáromegymagamban :-DDD...meg hogy Távolból írok kedvesem...meg a Sárikának nem hiába beszélek.......
Van egy kis ereklye füzetként az Illéstől.:-)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése