2011. november 11., péntek

Ízek,imák szerelmek

Láttátok vagy..ismeritek az Ízek,imák,szerelmek c. könyvet,vagy..láttátok esetleg a filmet?
Bennem egyetlen jelenet ragadt meg..az olvasásban őszinte leszek,itt meg is ragadtam!

'Itt vagyok.Szeretlek..nem tudsz olyasmit tenni,ami megölné a szeretetem..."- ma este a barátságnak ez a különös,benső megnyilvánulása arra emlékeztet,ami egyszer New Yorkban történt velem..a lift tükrében megpillantottam önmagam..abban a pillanatban az agyam furcsa dolgot művelt...a lap aljára ezt a bátorító emlékeztetőt vésem:Soha ne feledd,hogy egyszer egy óvatlan pillanatban önmagadat a saját barátodnak hitted.'
Ez a rész,ez nagyon helyén van,annyira benne vagyok...hogyan is lehetünk önmagunk legjobb barátja,hogyan szerethetjük magunkat úgy mint a legjobb barátunkat..vagy hogyan nem..békében vagyunk e a tükörrel vagy nem,merjük e vállalni magunkat minden hibánkkal erősségeinkkel,gyengeségeinkkel vagy nem,ezek a területek mind mind csatatér sokszor..én,hasonló dolgokat szoktam művelni a könyvtárban levő lifttel,bemegyek,szembe velem sőt,lehet mind a 4oldalról tükrök vesznek körbe...nézegetem magam :-)),méregetem magam....(ha egyedül vagyok ottan,akkor senki nem néz hülyének:)
Hasonlóképp biciklizés közben elmegyek az Interspar mellett lesem magam a tükrében,az ablakában,hogy nézek ki...méregetem magam,folyamatosan,s próbálok..próbálok barátságba kerülni önmagammal.

A másik ütős,ez se saját..valamiféle dalszövegből van,amit úgy mutattak nekem..nem tudom,mi a pontos forrás,de ez se rossz:

Nem kértem életet, jöttem úgy, mint más.
Gyönyörből és fájdalomból így lesznek csodák.
Tátott szájjal engem várt a vasfogú világ.
Füstöt fújt rám, bekapott engem is úgy, mint annyi mást.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése