2011. november 17., csütörtök

Tízmilliószoros Nap és egyéb apróságok

Tegnap 17.én Tízmilliószoros Nap volt.Ilyenkor minden apró gondolatunk tízmilliószoros erővel hat ránk.Próbáltam vigyázni magamra,s viszonylag vidáman lenni nap közben. (A Nap,a Hold és a csillagok,bolygók összeállnak ilyenkor,bár...azt nem tudom,hogy most ez egybeesett e a teliholddal...17.én tegnap telihold volt?Tudja valaki?Lehetséges!)
Hogy mivel töltöttem?Vettem egy lilás szép füzetet,egy páva van rajta :),lett 2 lila tűfilc,egy grafit,szereztem sok-sok újságot ezoterikusat,pszichológiait és ilyen laza Story-szerűeket is...és hát,nekiestem,írtam,vágtam,ragasztottam..írtam magamnak,biztatóan,bátorítóan,levelet,úgy mintha a bennem élő "ördög" írná,vagy valami külső személy vagy lény,vágtam a szavakat ki az újságokból,meg képeket,s ragasztottam..bármit ami érinthet,ami én vagyok,érzés,gondolat,hobbi,probléma.

Aztán meg rajzolgattam is...ilyesmik.

Ma pedig újra megyek a pszichológushoz,utána a Bach cseppes ismerősömhöz...aztán este 6kor pedig Nadanusandhana koncert a Jógaközpontban.Jó napnak nézek elébe! :) Végre jön egy kis pozitív mozgalmasság így péntekre.

May the long time sun shine upon you
All love surround you
And the pure light within you
Guide your way on,guide your way on.

Sokáig süssön Rád a Nap,örök fénnyel
És a Szeretet öleljen át
Belső fényed tisztasága vezessen
Vezessen az úton tovább,vezessen az úton tovább.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése