2011. november 12., szombat

Gooood Moooorning!,avagy az éjszakák,az álmok,pár apró spirituliális tapasztalás

Szépséges Szép Jóóóó Reggelt Minden Földlakónak!
Biztosan voltak már mindenkinek problémás éjszakái..amikor az ember vagy nem alszik,vagy zavarosan alszik,vagy éppenséggel hajnalban még sötétben már kukorékol.Ha tudod,milyen ez,nagyon boldog tudsz lenni akkor,amikor végre jól alszol.Persze álmok mindig vannak kavarognak,üzennek,feldolgoznak emlékeket,problémákra adnak megoldásokat,de fontos lenne mindenkinek,hogy az éjszaka nyugodtan teljen,mert ha zavaros,vagy nem pihenünk,az nagyon meglátszik érződik napközben is.
Velem bizonyos időszakokban sűrűn van,hogy zavarosan alszok,vagy már hajnalban kukorékolok.Régen is sokszor volt....felkeltem 4-fél5kor,s nem bírtam aludni.Akkor sokszor eljött a teázás ideje,utána eljött az 70percnyi Kövi Szabolcs cd ideje,majd ....ja,igen,mindig írással kezdtem,aztán fél óra alvás,kínlódás után jött  a tea,a cd 70perc,bízva abban álomba ringat,s ha az se jött össze...néha-néha mentem le sétálni.De tényleg...hajnali 6kor,ki a várhoz,a szélbe,fújjon ki a szél,olyankor amikor ébredezik a város.Érdekes volt.Akkor,aznap reggel 9re otthon is voltam.
Az ilyen idők mindig jelzik,hogy valami nem stimmel.
Aztán meg...20éves korom után,1-2 évvel,elkezdtem egyre-egyre tudatosabban álmodni,emlékezve...megélni olyan dolgokat,hogy lelőnek,s kiszáll a lélek a testemből...és felülről látom a testem ahogy egy sötét sikátorban haldoklok.Mondanom se kell másodszorra már annyira féltem,nem hagytam magam lelőni..a lövés előtt kipattant a szemem.
Álmodtam már...ezen akkor mindenki kiborult- transzvesztitákkal,nőnek öltözött,kisminkelt,ijesztő,s bizarr férfiakkal,akik az éjszaka közepén jöttek utánam,hangoskodva..ijesztő volt.Lélekszakadva menekültem hazáig...egyszer-egyszer voltak persze szexuális álmaim is,de nem csak pasikkal.Egyszer legjobb barátnőmmel csókolóztam.Hát az olyan ..ütős volt.

Pár szó az..az ezoterikus élményekről.Egyszer,mikor nagyon jó energiákkal működtem,s nyitott voltam mindenre,valószínűleg nyitott volt az elmém éjszaka is-ezt tovább az olvassa,aki hisz ezekben és nem röhög ki-hajnalban,még sötétben 4óra körül lehetett,megjelent felettem egy energiagombóc,fénygömb,felettem lebegett.Még Svédországba is elküldtem egy jó baráthoz,továbbküldtem a kis fénygumómat,fejtse ki hatását máshol is ahol szükséges.
Hát...azóta se álmodtam ilyet,de tudom,hogy mélyen,amikor nyitott az elmém a jó energiák befogadására,tudok velük dolgozni.(jó lenne néha az angyalokkal is beszélni,de azt még nem tudok) Megéltem sok minden a kineziológusnál,agykontrollon pedig a 4. nap végén a megbocsátó meditációt végigzokogtam.
Figyelmeztettek minket,legyen zsepi mert ez felkavaró szokott lenni.
Hát gondoltam,minek zsepi?Úgyse sírok.(mindig azt hiszem,érzelemmentes vagyok,s nem tudok sírni,de ez azért nem így van:jobb is lenne néha kevésbé érzékenynek lenni..néha örülök,hogy érzékenyebb alkat vagyok,néha nem...de épp emiatt van csomó gondom,érzésem,és érdekes gondolataim)
Szóval a "Minek zsepi?" felfogásból az lett kegyetlen mód végigzokogtam...s mindezt csukott szemmel,követve a Domján Lacit,nem egyszerű!Akkor és ott ezernyi minden rossz érzés,feszültség,múltbeli dolog kiszabadult belőlem,amolyan felszabadító zokogás volt ez.

Utána itthon még laboroztam,és másokat is gyógyítottam szivárványsugáros fénnyel,de idővel kifogytam az erőből...
Ezért mondom,vannak nagyon nagyon jó,pozitív,s erős időszakaim,amikor nyitott vagyok,minden jó energiára befogadó,más fele nyitott,érzelmeket könnyedén kifejező s minden vágyam segíteni.
De amikor belesüllyedek egy rosszabb időszakba,akkor...akkor nehéz újra kimászni.

Hasonló "kimászó" lehetőség volt az egyetem alatt a Fókuszolós hétvége...a Haladó!Kifejezetten élveztem!De erről külön mesélek majd....folyt.köv
Szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése