2012. február 4., szombat

Bűntudat és álmatlan éjszakák

Hát gyerekek,ez a hét bár épphogy alig mentem bárhova is,érzelmileg sűrű volt és tömény..az emberi kapcsolatok terén totál padlót fogtam..hát végére,csütörtök estére kegyetlen éjszakám lett....fél11 kor már lefeküdtem s valamiféle fura,szokatlan félelem,szorongás kerített hatalmába...olyan amivel még ezidáig nem találkoztam....no,most,igen,egyedül lakok,de soha ilyen gondom nem volt...sőt élvezem egyedül...de egy csendes estén minden más...megszólal a lélek,megszólal a belső,megszólal a bűntudat...félsz..hogy valaki van a lakásban,minden kis neszre nagyot ver a szíved,pedig nagyon jól tudod...bár sötét van itt van veled egy kutyó is,aki csinálhat apró neszeket...te félálomban féltudatosan fekszel az ágyban,takarót magasan magadra húzva,és rettegsz..nem tudod mitől,miért van egy csak félsz....majd.......majd egyszer csak melletted megszólal a telefon (mely éjféli csörire van sajna véletlenül beállítva s melletted van az ágyban!)..gondolod magadban: Úristen!Még csak éjfél?Mi lesz itt reggelig?és..továbbra se tudsz aludni,nem tudsz,álmatlanul forgolódsz...

Sűrű volt a heted,a kapcsolatok dugába dőltek,minden nyitásod,közeledésed félre sikerült...bár tanítasz,s emberekkel foglalkozol,a barátságokat nem tudod kezelni...ha már mélyebb a kapcsolat nem tudod kezelni...s ez,nálam vagy semmilyen vagy mély..úgy vagyok vele,vagy közel engedek valakit,lassan de mélyen,teljesen,vagy vagy semennyire nem engedek ....

Milliószor kérsz magadban bocsánatot,s mondasz egy Ne Haragudj-ot nem egy nem kettő nem három embernek...s még mindig bűntudatod van...a hibáid miatt..egyszerűen bűntudatod van a létezésed miatt.
Azon gondolkodsz miért születtél eme világra..hogy hibát hibára halmozz?S bűntudattal küzdj álmatlan éjszakákon???

Most annyira nagyon jól esett elmenni a Dávidhoz (pszichológus),most nagyon...nagyon szükségem volt rá!!!!Mérhetetlenül nagy szükségem volt rá!!!

A hétvége feladata: a bűntudat szélnek engedése...de gőzöm nincs még hogyan....

Kiegészítem még azzal,amire a Dáviddal rájöttünk: a bűntudat már régen gyökerezik..valahol ma már mindenért bennem van,amit legalább egy kis örömmel csinálok,kerékbe lett törve a gitározhatnékom,anno a novellaírás is,ahogy anya megbőgetett,s kisírtam mindkét szemem,el is ment a kedvem egy életre..nem csinálhattam azt amit kedvvel csináltam,soha,akár csak hobbiként mert vagy az volt,ehhez nincs tehetséged,feleslegesen próbálkozol,vagy az volt,nem jó amit csinálsz,nyár van,ne itt benn írj.kifele élj..és akárhogy szerettem csinálni,a magam világában írni egy elképzelt tengerparti romantikus szerelemről,soha SEMMI NEM VOLT JÓ!..a tanítást is szeretem,de az kötelesség,mégis...szeretek emberekkel foglalkozni valahol...ha lesz munkám pl a fehérvári cégnél, a Videoton-nál,ha az angol telefonos tesztelése után esetleg behívnak,nos,szóval,az a felfogásom,hogy az élet kötelesség,amit teszel,tenned kell,az kötelesség,nehéz is néha úgy elengednem magam,megengednem magamnak,hogy kedvemre tegyek mert máris sokszor ott a bűntudat...sőt...bennem van olyan dolgokkal kapcsolatban mint az önkifejezés,nyitott önkifejezés,amúgy is nehéz főleg ha ott a gát,a fal,pl íráskor,amikor valakinek megírom az érzéseim..mert rögtön megszólal a hang: -ezt nem kellett volna...én vissza: -de miért?mi ebben a rossz?? a hang: - semmi,csak épp a másiknak ha így folytatod elege lesz belőled,ne írj,soha többet...rendszeresen ez van,s már nem írok senkinek,vagy alig-alig,s ha egy email vagy képeslapot visszadob a rendszer azt gondolom: biztos törölte az email címet,megszűntette,ergo szerintem...mindenki meg akarja velem szakítani a kapcsolatot....
ezért jó a blog,itt nincs hang bennem mely azt mondaná,"ezt nem kellett volna",itt szabadon írhatok,soha sehol máshol ilyen szabadságom nincs..bárki olvashatja,s egyoldalú...nekem a páros oda-vissza interakció nem való,legalábbis fejlesztendő..sokszor ez visz a mélybe mint most a héten...próbálkoztam,próbálkoztam mindig azt éreztem nem kellett volna...vagy egy személyes kapcsolatról azt érzem: nem,nem szabad!jobb neki nélkülem!....s lehet,hogy tényleg jobb........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése