2012. február 27., hétfő

Falra mászok az idegtől

AZ ÉDESJÓÓÓANYUKÁM!!! Máááár megint megmondja,mit írjak,hogy írjak.
Lenne egy lehetőségem,egy ír házaspárt tanítani kéne magyarul.A nő művész,grafikus-szerűség,2éve élnek itt Alsóörsön és magyarul tanulnának.
Sok ideig vaciláltam rajta..hogy mondom,könyörgöm angoltanár vagyok..tudnék én magyart tanítani?Angolon át nagyon jól lehetne..magyar: toldalék,angol: prepozíció.
Új lenne,új tapasztalat stb...de az önbizalombajaim közrejátszanak.

Épp írtam a házaspárnak egy levelet..most hogy meglett az elérhetőségük.Még épp vaciláltam elküldjem e..mikor berobbant anya,s az alapvető bizonytalanságom még inkább beingott..felhívott telefonon,de csak azért hogy megadta egy közös ismerősnek a számom..logopédus illető,jönne angolozni.Ő még foglalkozott velem picinek.:-))
Kérdezte tőle ezt az ír-magyartanítós dolgot is..aztán mondtam neki,mit írtam,én hülye..ez se jó,az se jó,ne nézd le magad a szavaidban,többre vagy képes,blablablablabla...
Rögtön rágörcsöltem,hogy aztán nem küldöm el...egyszerűen miért nem mer az ember elküldeni egy levelet???mert pattogás van mi nem jó benne....
én berágok,s azt mondanám,ha tudna anya angolul elküldeném neki,tessék,nézze át jó e,s ha rábólint elküldöm,mert egyedül aztán persze ugye képtelen vagyok egy ilyet megcsinálni???!!!!!!...
Hóóóóótideeeeeg vagyok!!!...egyedül már döntésképtelen,mert eddig is anyám mindenben ott volt...amit magam próbáltam megoldani,ott is berobbant dumálni a kis agyamnak...

Egy ilyen anya mellett,aki rendszeresen belemászik az ember életébe,hogyan a fenében legyen az embernek önbizalma?????..biztossága...biztossága,hogy tud "élni".
Jaaaa,utána jött egy sms,hogy bízik bennem,s tudja,hogy ügyesen elintézek bármit..és befogja a lepénylesőt..na persze bízik bennem,ezért "pofázik bele" rendszeresen,RENDSZERESEN mindenbe!!!
Dee úgy,hogy már egy emailtől görcsölök..meg attól,hogy nem jól teszem amit teszek...

Mert hogy,tudjátok mit????Ő se bízik abban hogy én bárhogy is boldogulni fogok..vagy ha bízik,jól titkolja és túl aggódja magát mert...nagy -capital- betűkkel írva RENDSZERESEN belepofázik az életembe...és bocs,a kifejezésért,de itt..itt kijön!!!.....
.......


rá 3órára: AZÓTA MÁR: egy sms-írás közben kibőgtem magam,kiengedtem az anyám miatti feszkót,de az ír házaspárnak azt a kb 10soros emailt azóta se küldtem el..belém állt a görcs!!!Rendszeresen ez van..évek óta.Mond valamit,az ő szava szent..belém áll a görcs,s ennyi...nem merek cselekedni..vagy...majd este,kicsit később.Muszáj összeszednem magam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése