2012. február 9., csütörtök

A jutalmazás ereje+ Katedra-interjú

Nos,hát ha a kölyköknél néha nehéz is a motiválás..nem mindig könnyű,piros pont,kisötös,ilyesmi,lehet próbálkozni...a picikutyus kakkakakk helyzete tud javulni a jó helyen,jó időben adott jutalommal...
Tudjuk,hogy a bichonok eléggé nehezen lesznek szobatiszták..sokszor vannak 1évesek is mire...mire a kakkakakk,pispis lemegy,persze vannak 1-2-3 nap alatt szobatisztává váló kakukk-bichonok,akiknek könnyen megy,de átlagban nekik ez nehezebb s hát kedves gazdika megszenved ezzel :-)))...hát az utóbbi napokban elkezdtem a lenti kakkakk-ot jutalomfalattal díjazni..azóta itt fenn nincs kakkakk,avagy..néha van,de van lenn is...szóval,ha apró lépéseket is...csak el lehet valamit érni a következetes jutalommal.:-)))

A másik történés a héten: kedden hívtak a Katedrából,reggel 10kor,egy módszertankönyvet se volt időm átnézni,1óra múlva már ott ültem interjúra várva....fél óra,jó hosszan tesztelgettek,a Katedrás interjú szinte mint egy nyelvtanítási-módszertan vizsga...gyárts fejben óravázlatot,adott helyzeteket hogy oldanál meg,hogy kezdenél el egy 45 percet,a 45 perc lépései...volt bennem valami kis remény,fellobbanó láng,próbáltam minél okosabban,minél több dolgot mondani,összeszedni minden ötletem,eddigi tapasztalatom,elgondolásom..de közben rájöttem egy két módszertani fogalom már nem tiszta...fene se figyeli miközben tanít,hogy induktív vagy deduktív módszert használ :D,csak csinálja...úgy gondolom,sok elmélettel tömik az ember fejét az egyetemen,de nem azt fogja figyelni,hogy fú,induktívan vagy deduktívan tanítottam most :D..elsőbb a gyerek mint ez a sok módszertani habla..lényeg,hogy valahogy elmagyarázzam és értse...

Nos,az interjú utolsó 10percében viszont odaértünk a bibis részhez..még mindig váltott nyelven,angolul beszélgettük,hogy nem vagyok számlaképes...és nem tudnának elég órát adni.A németük egyre több,az angolos igény kevesebb...heti 8-10órát tudnának adni ami a vállalkozói igazolványhoz kb 0...nem működne...szóval...részemről 10percen belül kb 3szor hangzott el: akkor ez az egyetlen út?s a válasz: igen,ez az egyetlen lehetőség...az,ha van a Katedra mellett egy fix állásom,fix fizetéssel,egy főállás,ami mellett du. mert főleg du.ra kéne ember nekik,angolos,lehetne menni Katedrázni..asszondta a Zimonyi,(Ügyvezető ig.,ő interjúztat),ahogy ezt az apró bibit megoldottam,jelentkezzek...s csakis utána tud továbblépni velem,a felsőfokú teszt,a próbatanítás..minden csak egy fix állással egy főállással tudna működni,a Katedra,s a vállalkozói igazolvány is csak így érné meg...ha van rendes állásom.
Viszont teszem azt...tegyük fel,eljárnék Fehérvárra dolgozni,(volt itt ez a Videoton-os lehetőség),tegyük fel,az 8-4ig tartana onnan még 2 óra hazakavarodnom,7re kb haza is érnék,fizetésem lenne ergo a Katedra már nem kéne a másik meg az időben se működne..viszont,egyet megmondok: sokkal előbb tanítanék,emberekkel lennék mint hogy egy cégnél dokumentálgassak!!!!

Ergo,amilyen lelkesedéssel indultam el az interjúra,olyan reményvesztetten jöttem haza.
De hát..ez is egy tapasztalat volt,ugyebáááár.:-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése