2012. február 5., vasárnap

Üzenet magamnak//Message to myself

SZABADOS FORDÍTÁSBAN!

I'm sending out a message to myself
So that when I hear it on the radio
I will know that I am fine,
I will know that I am loved.//////

Kiküldök magamnak egy üzenetet az Univerzumba
azért hogy,ha majd hallom a rádióban
tudni fogom,hogy jól vagyok,
hogy szeretve vagyok.

I warned myself of the blackness in my chest
The razors in my heart would never rest
It's funny how you find just what you seek
Love is what you get when love is what you speak./////////

Figyelmeztettem magam,a mellkasomban érződő feketeségre
A szívemben a borotvák nem pihennének meg
Vicces ez az egész,ahogy épp megtalálod amit keresel
Ha a szeretetet fejezed ki,szeretetet kapsz.


I'm sending out a message to myself
So that when I hear it on the radio
I will know that I am fine,
I will know that I am loved./////

Kiküldök magamnak egy üzenetet az Univerzumba....

I made every choice along the way
Each day I spent in hell I chose to stay
It's funny what you fear can make you weak
Truth is what you get when truth is what you speak./////

Az úton megvolt minden választásom
Minden nap,amit a pokolban töltöttem,az én választásom volt
Vicces ez az egész,ahogy a félelem legyengyíthet
Ha az igazságot mondod,igazságot is kapsz.


So if you are listening I am just passing through
You can take some for yourself 'cause it works that way too .......

Így,ha figyeled ahogy én ezen átmegyek és tapasztalok
ezt-azt te magad is átvehetsz mert ez mindenhogy működik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése