2012. február 15., szerda

Reggeli kreativitás: virtuális angyalka

Ma reggel egészen kreatívan ébredtem,s alkottam egy kis lényt.
Konkrétan egy ember jutott eszembe,akinek most szüksége van segítségre,reggel neki elküldtem,aztán utána még pár embernek akinek tudtam a mobilszámát...olyanoknak akiket szeretek.

Így néz ki a kis lény,az angyalka:
(**) | (**)

Szóval...mondtam,hogy kreatív voltam.Elrepítettem pár embernek..még anyának is...nem is tudom neki miért,mi hajtott..netalántán még van szívem felé is..még nem sikerült kiölnie,pedig szoktam sokszor így érezni..hogy kiölte a szívem az elmúlt sok-sok-sok évben,a szavaival,az agresszivitást jól alakította bennem az erőszakosságával...
De máris más ha napokig nem találkozunk..nyitottabban küldök neki sms-angyalkát.:-))

Du. írtam hozzája versikét is!Rajzolgatás,vagdosásos dolog nem megy..inkább szavakkal dolgozok,s jelekkel.

Következőképp hangozván:

"Virtuális angyalka"


Két félkör az négy negyed
az emberek szívében szeretet,
ragyog az angyalok fénye,
a szívekben béke.

Körberepülik a Földet,oda
hol szükség van,segítséget visznek.
Békét és szeretetet
jóakaratot és melegséget.

Angyalodat megérinted,s szíved
a messzeségbe réved,
Azokra gondolsz, kik kedvesek néked
így küldöd tovább kis lényed.

Menj,szállj tovább-halkan szólsz:
Segíts ott, hol baj honol!
Így az angyal továbbszáll,
s minden nyitott lélekben melegséget talál.

Beköltözik a szívekbe és
Gyógyító energiát ad.
Eltávolodásból, közelséget
fakaszt.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése