2012. február 9., csütörtök

Munka,szép régi balcsis emlékek,Zsebike és Gimi-alapítás

Nos,hát most értem haza a Munkaügyi Központból..tele van.Eléggé reménytelenek ebben az országban a kilátások..rákérdeztem a tanfolyamra is,nyelvre,mondom németet szívesen tanulnék,angolt..tanítanék.:-) de nincs...már nincs.Régen még lehetett nyelvet tanulni a Munkaügyisek szervezésben..már nem lehet...képzés szociális munkás és egyéb területekre lesz..

No,de...ma de. megkeresett egy régi ismerős,üzenetben..kicsinek ismert,s mindig tegeződtünk.Az ő üdülőjük területén ültem az iszapban Kenesén már 1évesen :D (én szüleim és az ő szülei barátok voltak,apa kenesei!),ott kezdtem úszni,s ott vertem a hullámokat apa szörfdeszkáján..ott lógtam a vizilabda kapu tetején :D,ott nem lehetett kirángatni a vízből egész nap :D,kicsit elememben voltam :-))) a part másik végén este mindig fagyiztunk,aztán 11-éjfél s visszavonultunk a padlásra,esti vacsora,tv,padlás,kipattanás a zuhanyból egy betévedő molylepke miatt 10évesen :DDDD,soha nem felejtem el mekkora ijedtség volt egy molylepke:DD,de azóta is megzizzen mellettem egy légy akár,frászt tudok kapni :DDD,meg amikor beleültem a darázsba s hátul a combomon majdnem a fenekemen csípett meg s a nagy seggem tripla akkorára dagadt :DDDDD..hát,a szép régi nyarak Keneséhez kötnek...a mostaniak már Almádihoz,Alsóörshöz mióta a kenesei nagyszülői ház el lett adva .(abból lakok most én itt külön)..de vágyok néha el Fűzfő Kenese fele is.Hiányzik az a környék!

miközben írok Zsebike felváltva nyalja az íróasztalt meg az orrom :DD..de a kezem is nagyon finom,az ujjam a legjobb hami meg persze a lábujjam :D..ha zokni van azt tépi...ma meg ellopta a melltartóm :DDDD pattog aztán ha ölembe veszem és nem foglalkozok vele alukál,kurvakisdög ez:DDD, ja és 4 hónaposan szinte "szexel" a macijával,vagy,a napokban megtudtam az nem szex,csak...állatira hasonló...:DDD,azt látni kéne..besz@rok neki :DDD

Szóval..ez a kenesei ismerős...aki,amikor én pici voltam ő akkor volt huszonévei elején...nos,megkeresett,hogy indítanának egy gimnáziumot,s ha kapnak sok sok segítséget,lehet már ősszel elindulna...sokat nem tudok róla,de az ott tanítok a magyar szellemiséget képviselnék,gondolom magyarságtudat stb...s én részemről vagy egy angolos/németes belevinné a másik kultúrát is,gondolom...még utánanézek mi ez...fene tudja,de első hallásra nem tűnt rossz ötletnek!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése