2012. február 13., hétfő

Szintek,tesztelés:(Reiki)-Aloro,megnyílás,védettség

Ma nagyon jó élmény ért.Egy jó barátom csinálja az Aloro tanfolyamot.Amolyan spirituális csaj a Ritus.
És..embereket keresett,akiken gyakorolhat...jelentkeztem,mondom,leszek szívesen kísérleti nyuszi :-))),gyakorolhatod a már megszerzett tudást..

Írta hogy vagy ő jön,vagy én is mehetek..megkértem hadd menjek én,kicsit kimozdulni,átkerülni egy másik közegbe..mert...azért is mert Zsebike,ugrabugra kiskutya itt nehezen hagyna minket "dolgozni"..a Rita is kezdő ebben,figyelnie kell...ugrabugra kiskutyám meg szereti ha az új ember csak vele foglalkozik..meg...ki szerettem volna végre mozdulni...

Nos,így én mentem hozzá..teáztunk,dumcsiztunk kicsit,elmondta miről szól ez az Aloro...hasonló mint a Reiki..de ezzel egy szint után gyógyítani is lehet..ez komolyabb.Van a Reiki energia,s az Aloro energia ami magasabb szinten van...

Egyenlőre ezen a szinten csak tesztelni tud..ez holisztikus módszer,megnézi hol van góc,egyben nézi az embert egészben nézi test-lélek egységét...ha a lélek nem oké,a testben se lesz minden oké..keletkeznek a nagy gócok..s ezeket teszteli...

A testet 5 szintre osztja: na most már fel nem sorolom mint az ötöt: anyagi,szellemi,pszichés,spirituális..+ valami miatt kiesett az 5.,talán (érzelmi?,az valami miatt lehet nem ugyanaz mint a pszichés?nem egyszerű a rendszere de érdekes!,azóta eszembe jutott: energetikai (!),ez az 5.),biztos ennek is oka van hogy ezeket jegyeztem meg!
S ezt tesztelte nálam is..hogy a szintek melyikénél van blokk.Egyenlőre ennyit tud...s alanyokon gyakorol,s tanul...én pedig voltam olyan bátor,felajánlottam magam mint kísérleti nyuszi...ezzel nagy bajt nem csinálhat,tesztel,s ha kell ad energiát oda ahova kell..

No,most ha az ember kezelhető,akkor az adott helyre lehet adni energiát,jót,s elvezetni a felesleges,felhalmozódottat...de van aki nem kezelhető.Ők spirituális tanuló folyamatban vannak,s ebbe nem lehet beavatkozni.
Szerintetek mi jött ki nekem?Hát ez...nem lehet beavatkozni mert spirituális tanuló folyamatban vagyok..folyamatosan valószínűleg...(+ részben a szellemi szint)...(a pszichológus se avatkozik be,csak beszélget velem,s ez nekem jó,nem gátolja más irányú törekvéseim)...

Hogy hogyan tesztelhető ez??Nagyon nagyon hasonló a kineziológiához..ez háton fekve történő karon végzett izomteszt...
Elsőre tudatosan keményen erőből tartottam..haha..s utána mondtam a Ritának,hogy..anno kineziológián is azt hittem először,hogy tudom tudatosan irányítani...de asszondta,higgyem el,hogy nem tudjuk ezt irányítani..ha tudatosan befolyásolni akarod s erőből tartod hogy a "megfelelő eredmény" jöjjön ki,az érezhető lesz..és a kezelőt,legyen kineziológus vagy bárki,nem fogja az ember tudni "tudatosan becsapni" :-)))

S a legjobb az egészben tudjátok mi volt???A Ritával ösztönösen puszi-puszi...majd a végén megöleltem,nem bírtam magam visszafogni...és annyira nagyon jól esett,és annyira...szívből megnyitott,s annyira annyira én léptem,én tettem és én kezdeményeztem...és annyira...védettnek éreztem magam nála...és annyira...ilyen nagyon nagyon rég nem volt velem,s senki fele nem éreztem így...ilyen nyitottan még az anyám iránt se...sőt,felé legkevésbé :(..sajnos...

Hát,vele ilyen valahogy a kapcsolatom..ő is már az anyám lehetne :-)))...vele a spirituális dolgokban nagyon jól megértjük egymást..tanácsolta,beszélgessek az angyalokkal,és kérjem a segítségüket az életemmel kapcsolatban,az útmutatást...mielőtt eljöttem szóba jött az angyalt-téma..össze-vissza habláltam,hogy hiszek ám kicsit benne,de magam se tudom..máskor meg mégse,amolyan zavaros,zűrös néha a hitvilág is...de a Rita: ott a nyakadban az angyalkás-rózsakvarcos kristály LEBUKTÁL.:-)))) Hát...le....aztán a párja aki ugyancsak angolt tanított,ott kiselőadást tartott az angyalokról,a hitről,az elvont,nem látható dolgok "látásáról",a beléjük vetett "bizalomról",a sugallatokról,az üzenetekről...

Utána felugrottam mamához,mire észrevettem Úristen 1óra lassan s még az Adóhivatal is vár..meg Zsebike is éhes...nem bírtam megvárni míg mama kifőzi a tésztát,felnéztem hozzá kicsit,majd továbbálltam..berohantam város,Önkormányzat..onnan továbbküldtek az Adóhivatalba..kommunális adóbevallást intéztem..megtaláltam végre,nyilatkozatokat írtam még ott...Zsebikének hazafele gyorsan vettem még a finom hamiból,hogy kiengeszteljem a sok késésemért,s mert egyedül hagytam ilyen sok időre..levittem sétálni,mozogni,levegőzni,s most itt tartok...fél óra még s jön a tanítvány,indul újra minden előről mert vele kicsit problémás,időigényes az előbbre jutás, Present Perfect avagy befejezett jelen,az igék 3 alakja,szótanulás s az angol nyelvtan s szókészlet minden szépsége,s egy kiscsaj....aki boldog ha 3ast kap mert be van ragadva a 2es szinten...Végre-végre volt egy mozgalmas,élményekkel,érzésekkel teli napom....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése