2012. február 24., péntek

Péntek:Zsebike kontra Zakariás,Pszichológus,"anya"

Nos,hát,eljött a hétvége.Kezdődött reggel fél8kor,mikor is Zsebike lenn találkozott kis Zakival..Zakariás 1 hónappal fiatalabb kutyuska mint Zsebike,amolyan egy méret..avagy a Zaki egy picit kisebb,fekete-fehér kis ördögfióka.A gazdija mondta,hogy rossz...hogy minden kutyára ráugrik.:-D pici ám..mondom:Szerinted Zsebike mit csinál??:D
Nos,hát két kis lüke kölyökkuttya találkázik,a kakkakk felejtős.
Ment ám a fogócska,a lökdösődés,a sárharc,ki lök nagyobbat a másikon...nos,Zsebike se semmi mióta itt nálunk kinyílt a kis csipája...nagyokat morogtak egymásra,ergo valószínűleg beszélgettek :-)).Nos,reggel ezek után Zsebikét egyadta sár és fűcsomóként hoztam föl,ment a kádba..s utána még mikor megszárítottam,közben fésülgettem,röpke 20perc volt,míg minden apró beleragadt növény kikerült belőle...
Kis Zaki és Zsebike,egyméretben kegyetlen milyen sárharcba tudnak fogni.Kis Zaki egy hónappal fiatalabb Zsebinél.Azt hiszitek számít ez??Áh,dehogy...kis lókötők úgy mennek egymásnak mint a kis játékos buldózerek :-D....

Utána elmentem de. a Dávidhoz.Ha még nem esett le bárkinek is a tantusz,pedig már írtam róla,a Dávid a pszichológus.Heti egyszer jó beszélnem,mert ezerféle érzés,helyzet-megélés felhalmozódik..a "társasági üresség",a "párkapcsolati s egyéb kapcsolati  zárkózottság",a "nem akart de erőltetett randi avagy párkapcsolat"..s amin még jobban ugrálnak köröttem,"szex"-téma..anya is,s más is...

Rájöttem,hogy szeretnék kisbabát majd,egy nap,ha kész leszek erre,de nem szeretnék férjet..legalábbis házasságot.Félek a kötöttségtől..az elköteleződéstől félnék,s nem is tudok jelenleg kötődni..
Még a barátoktól is eltávolodtam,elhidegültem..hogy akarjak így párkapcsolatot??
Eszembe jutott pár érzés..a legutóbbi,egyben leghosszabb,11 hónapos kapcsolatom utáni pár hónap,a kiheverés,feldolgozás ideje,a Női Élmény Csoport Pesten,az önfelvállalás,a párkapcsolati és szexuális tapasztalatlanság felvállalása,a pszichodrámás szobor-állítás s szerepekbe bújás általi ütős érzés..azelőtt soha nem próbáltam pszichodrámát.
Akkor éreztem meg,hoppá nagyok a gázok velem a kapcsolataimban,akkor konkrét téma a párkapcsolat volt,s a szex...nem konkretizálom,de nagyon sok a gond ilyen téren.

Rájöttem,hogy nem becsülöm és tisztelem magam testileg..lelkileg talán..talán elfogadom s szeretem magam hiszen jó ember vagyok..asszem...de...akárhogy is mondják,hogy a belső a fontos..
nekem megvannak a magam emlékei...a gúnyolódások,a bántások,amik zárkózottá s gátlásossá tettek.///

Volt az élmény a Klein Tamásnál,aki energiagyógyász..ott se tudtam ellazulni.Pasi,avagy gyógyító,de zavart hogy "a pasi" ott áll mellettem(nehéz volt gyógyítóként tekinteni egy "ilyen jó pasira")..falat emeltem magam köré,ott minden ment csak energia nem.Nem bíztam meg benne.Erre olyat csinált,amit mással nem,soha..eltávolodott 2 méterre tőlem,s elkezdte  boncolgatni az apámmal való viszonyom,az ellenkező nemhez való viszonyom,a szexualitáshoz való viszonyom,a párkapcsolatom -amin akkor még nem voltam túl,pedig 1 év se volt-rámjött a meditatív állapotomban a sírás.Majdnem ott hagytam,nem bírom,befejeztük..de...de végül erős voltam,végigcsináltam...ütős volt.Mostanában hasonló élményt nem akarok!
A gátlásosság kialakulását segítendő,erősítendő,s a bizalmat akadályozó:

Tegnap amikor mentem be a városba,3 pasi rám vigyorgott,még szerintem beszéltek is rólam a hátam mögött...én 100% meg voltam győződve hogy ez gúnyolódás volt,bár sokszor nem fogom jól a pasik jelzéseit,lehet én éreztem félre,de megingott a bizalmam a pasikban!!!Megint!!!..bementem ebédelni...no a ku....va sok ember,én egyedül,körém leült egy 3as társaság...gyorsan megkajáltam felálltam s ahogy tudtam elhúztam..bementem egy cukiba sütizni,belső helyre ültem sarokba egyedül..s ott..ott voltam védett,a külvilág rossz hatásaitól......

No,visszatérve a mához ,anya eljött értem a Drogambulanciához (hangsúlyozom,nem drogozok!!!!nem iszok!!!csak oda járok a pszichológushoz mert ingyenes,s ez nekem heti egyszer nagy segítség!)...
anya mézeskedett..ilyen jól nézel ki-olyan jól,csakhogy már nem hiszek neki...

du. miután az Eszter,egy tanítványom elment,váratlanul 1 órára rá megjelent anya..egy ideig megszeretgette Zsebikét,hozott gesztenyepürét,szép kis szalvétát,kis angyalkát ilyen kis varrt ruhásat :-))),azért mert végre a Dávidtól kijőve csinosan látott,és mosolyogtam...vidám voltam.
Csakhogy mivel az anyám,el kéne fogadnia akkor is ha nem vagyok csinos és..ha netalántán nem vagyok vidám.Előfordul az emberrel ugyebár.

Itt elárulom.Azért voltam vidám,egyrészt beszélhettem a Dáviddal,akinek a nyugodtsága hatott rám is,meg nem jártam otthon 1-2 napja..s nem voltam anya közelében.Ezért volt az egyensúly...
No,de átjött du. most,ma s ment a duma...kritika..milyen ez a lakás,szellőztessünk,ezt így tedd-azt úgy,no röpke 10perc alatt felpörögtem..majd lenyugodtam kommunikációra képtelenné váltam,megbénult a beszédem,féltem ha kérdez nem tudok válaszolni..pedig itt a gondolat de nem megy...mert a szabadságból ahogy feljött belső függőség lett..
"olyan ez a lakás mint öregapádnál volt"," az ő vérét örökölted"...és akkor mi van?fogadja el..." oda is utáltam járni"..akkor miért járt? (mert ott volt apa,megismerkedésük hajnalán,így nagynehezen elfogadta az apósát is)..hozzám se kell járni ha valami nem tetszik....
úgyis megszoktam hogy egyedül vagyok..szokom a helyzetet jól..csak Zsebike van velem,s az angyalok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése