2012. február 12., vasárnap

LÉLEKMANÓ-ISTEN????(Miséről)

Most értem haza...voltam benn a 10es misén a sétálóutcán levő kistemplomban...valami odacsábított,hívott.Szeretem hogy nem lasszóval hajtanak hanem a magam útját járom...hitbeli útját az ezotéria és a vallás között (s érzem hogy nem fogok sehova elköteleződni,megmaradok "szabadnak")...megspékelve a pszichológiával.Ezt a szabadságot meg is akarom tartani...
S az jutott eszembe...mi van ha...ha amit én Lélekmanónak nevezek az Isten ,ott benn....mélyen a szívünkben..hiszen minden emberben ott van Isten,csak tudni kell észrevenni..tudni kell szólni hozzá s beszélgetni...
Mi van ha Lélekmanó a bennünk lakó Isten?Lélekmanó..akkor Lélekmanó most az egónk,vagy a bennünk élő Isten...jó kis felvetett kérdések,nemde??
Nekiállnék boncolni ezt,de elképzelésem nincs(bár lehet lesz ha továbbgondolom)...nekem szimpatikusabb név a Lélekmanó.Isten bár minden teremtett emberben benne van egy része,továbbél a Földön,de nekem Isten az ott fennen él a felhőcskék fölött..a felhőcskéken pedig a már elhunyt lelkek lakoznak...
No,kis spirituális-vallásos mese??Írjak egyet???:-)))
Most nincs még rá valahogy érkezésem..de majd..talán...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése