2012. szeptember 8., szombat

A démon aki bennem van....

Evezzünk komolyabb vizekre.Ismerünk egy Keresztes Ildit is.
A következő szám...az...egy időben nagyon odavágott nekem.Elkezdtem azt érezni,él bennem valaki..egy vadabb valaki,aki áttör minden korlátot,lebont minden gátat...és nem olyan mint én...az a valaki bennem,más,vad,bulizik,pasizik,naponta máshol kel....nyomul..pörög...

Keresztes Ildinek a következő száma egy időben mániám volt! Éreztem benne az erőt..ahogy énekeltem,kitört egy másik énem..mintha ott lenne a démon...persze a jellememre nézve,akár külső,stb,szöszke angyalka lennék inkább jókislány ésatöbbi..de ezt a képet néha már nagyon untam.......

Hallgassátok figyelve,érezve a kitörést!!!

Aztán: Auth Csilla JÓL VAGYOK ÉS .......
avagy JÓL VAGYOK ÉS PONT!!!!!!ez az amikor elég már a tündérlányos,jókislányos és egyéb formákból...mert ez már őrülten fárasztó....jól vagyok és pont,nem érint meg hogy más mit mond....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése