2012. szeptember 11., kedd

Görcsök,belső harcok,interjú

Nos,holnap Zsebike-szülinap:-)) ,nekem meg a Centrum Nyelviskola meghallgatása Fehérváron..közben 2 napja csak bőgök...anya nagyon segítőkész ..... leválás ide vagy oda,de közben meg kell bizonyos téren a segítség..

Mindent nagyon görcsösen teszek...motivációs levél írás stb...aztán bizonytalan vagyok,hazaviszem hogy nézzük át együtt,vagy átküldöm emailben..kérdés közben hogy mennyire fogadom el a segítséget.
Itt a kettősség bennem,mint...kéne a segítség,de nehezen kérek s fogadok el bármit is...mert utálom,hogy segítség kell,s hogy nem tudok semmit magam....s mikor fogok végre egyedül csinálni bármit is jól,hogy eredménye is legyen....mikor tudok bizonyítani..(esetleg azt hogy elérem a öcsém szintjeit,azt soha nem fogom)
Egyáltalán nehéz elfogadni hogy igen,segítség kell...egy levélírás,egy megszólítás,egy megfogalmazás....hogy ne írjak bele magamra nézve negatívan...mert képes vagyok sajnos,de megérzem a bibit...vagy épp ott az öltözködés-téma....

Ugye ha spontán mód írok,van hozzá tehetség...de a görcsölés életem része most..s képtelen vagyok tiszta fejjel élni..s ha olyat írok,aminek tétje van..behívnak e ,lesz e állásom stb,rögtön jön a görcs,s máris elcseszem az egészet megfogalmazásában...
Nagyon mélyen...ezer a bajom,magammal főleg...és igen,mindenre rosszul reagálok....legfőképp anyára (aki legalább olyan nehezen éli meg mint én)...közben pedig a görcsölés miatt mindent elcseszek...

Egy ideig aranyos vagyok minden oké,anya is örül...majd,mint a héten is,felborulok,s napi szinten jönnek rám   a sírógörcsök...ahogy a napokban itt írtam,napi szinten jöttek rám a zokogások..hol ezt voltam képtelen kezelni-hol azt,de valahogy a szituk mindig anyához vezettek,a köztünk feszülő érzés-hálóhoz..otthon meg segítőkészek...de így képtelen vagyok elszakadni otthonról..
görcsös vagyok....és betesz,hogy alkalmatlannak hiszem magam...közben pedig érzem a bibit,ha valamit rosszul fogalmazok hivatalos levelekben....

No,gondoljatok azért Rám holnap!Próbálom addig 100%ban összeszedni magam.Most úgy érzem,az energiaszintem mínuszban van...veszek egy fürdőt,levendula stb.....muszáj picit megnyugodni ellazulni mert már csíp a szemem annyit sírtam és minden izmom be van állva,érzem.S mindez interjú előtt nem túl jó állapot...főleg,hogy reggel még lesz egy öltözködős-menetünk...s mivel az se megy egyedül normálisan,anya segít.......annyira gáz,ha semmi nem megy egyedül,ennyi idősen...de most már mindennek tétje van....képtelen vagyok lazán venni,akár az életet,akár önmagam..az egész testem görcsben...

Egy ismerős azt tanácsolta menjek dokihoz..1. A Dávid ahogy ismerem, nem fog gyógyszerre fogni,nem is foghat hiszen ő szimpla pszichológus..régebben se engedte a gyógyszert,amikor még sokkal rosszabb volt minden,de megoldottuk máshogy..beszélgetve...lehet vissza kéne menni hozzá újra,de lehet az már nem lenne elég,egy enyhe gyógyszer kéne...egy megoldás,gyógyszertár és szorongásoldó,homeopátia,Sedatif Pc stb...vagy pszichiáter,legvégső eset......meglátjuk,meddig áll fenn ez az állapotom,várok még...De most..teljes a KO a héten valahogy....a hétvégi jókedv valamiféle szörnyű állapotba fordult..ezt mondtam én,egyik napról a másikra változik...minden basszus.... hétvégén még oké,az újabb héten már KO....ez a mérhetetlen szintű hangulatingás se stimmel.......no,mára vár a fürdő,a levendula,gyertyával,idegrendszer-nyugtatás,egy-két gyógynövényes bogyóm van itthon,alváshoz 3at kell beszedni..remélem kiüt,aztán helló mindenkinek.
Jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése