2012. szeptember 27., csütörtök

The River is Flowing;Flowing and Growing

Reggel eszembe jutott ez a dal.
Elkezdtem dúdolászni.Olyan fülbeülős.
The River is Flowing Flowing and Growing..Flowing down to the sea...

Hogy mi jut erről eszembe?Egy erdő,egy tisztás,egy női csoport,2 dob...sok beszélgetés..mellettem egy numerológiához értő nő ült,akiben elsőre nem helyeztem bizalmat hiszen nem tudom ki,mi,honnan jött,avagy a nevét tudtam,meg azt,hogy nagyon sok dolgot mesélt ott,spirituális dolgot,otthon volt mindenben,de mivel nem tudtam mit csinál,voltak fenntartásaim....zsonglőrködött a születési dátumommal,s olyan dolgokat kihozott csak lestem...ténylegesen igaz dolgokat..akkor látott először,s mintha olvasott volna belőlem...beszéltem én is a gondjaimról,a többit meg látta...mögém látott...
Kezdte azzal a közeledést..hogy két gyerek van az aurámban (de ehhez kell mozgósítanom a női energiákat,mert ha nem,máskülönben esélyes bármiféle női betegség).Haha,ez annyira érdekes volt,'szóval 2 gyerek',annyira feldobódtam,s annyira elhittem .. annyira feltöltött az egész...
De hát..őszintén...örülök annak is,ha 1 majd lesz egyszer....utána még órákig teljesen feldobódva,feltöltődve...aztán 2 -3 napra rá visszaszálltam a Földre.:-))))

Földön ültünk egy tisztáson,egyesültünk Földanyával..épp Újhold volt.Énekeltünk,beszélgettünk..jó volt.Egységben voltunk..magunkkal,egymással,a természettel.Vittünk kis sütit,ezt-azt...

Ott énekeltük dob mellé ezt a .... hmmm..ez nem mantra...ez ilyen dobos Gaia-féle zene....
Jó hallgatózást! Elsőre bárkinek a fülébe ül.Ott nagyon jól hozta  a maga energiáit közénk!
Emberi hang-dob-természet....és kialakult ott a természetben egy jó energiatér.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése