2012. szeptember 25., kedd

Árkádia Spirituális Kör

Nos,a holnap esti program a következő.
Menjek emberek közé?Sok lehetőség nincs emberek közé menni,most a héten legalábbis...akit szeretek,s akivel lazább vagyok,akivel bizalom van s biztonság,az nem ér rá,más közegektől meg félek,akárhova nem mozdulok könnyen ..viszont ma kaptam egy hírlevelet az ÉletMagHázból.
A következő állt benne:


Árkádia Spirituális Kör

Az életet, a létezést a transzcendens (a nem látható, de az anyagot irányító, mozgató erő) oldaláról is megérteni kívánó, kereső szellemtestvéreinknek, embertársainknak ajánljuk. Egy foglalkozás kb. 2 óra, melyen egy-egy eszme, élethelyzet, filozófia kerül kibontásra, megértésre, megtapasztalásra, pl.: szeretet, halál, béke stb. Ezután a szellemi vezető (Villás Béla) üzenetének felolvasása történik a témáról, majd a szellemi vezető (Villás Béla) által összeállított gyakorlat következik, melyen keresztül megélhető, megérthető az este témája. Ezután a levezető neofita, mester áldásával ér véget a kör összejövetele.
E-heti témánk: A kristályok


:-))))) 
Elmegyek.Meglesem én magamnak mi ez az egész...A Reiki-klub most zárt..de az univerzum küldte ezt az Árkádiás dolgot..s ezzel talán küld új megéléseket,tapasztalatokat..tudást...
Fura,hogy ilyesmikre lazán megyek,minden félelem nélkül..máshol dumál az ego,agyal,fél,bezár...
Lehet legtöbbször inkább a kíváncsiság visz...a kíváncsi nyitottság..s mert vágyok egy ilyen füstölős-gyertyázós-nem mellesleg érdekes dolgokkal szolgáló estére...az ÉletMagHáz meg egy olyan hely,ahol mindig is biztonságban éreztem magam..elfogadásban,szeretetben...Jó hely! Voltak már ott történések...Nyitott Szíves Nap,végigzokogott meditáció (amin az első negyed óra után kidobtam a taccsot és leléptem a fürdőbe sírni) ,nagy ölelések,hipnózis stb,aztán egy előadás kellős közepén önkénteskedtem izomtesztre,amivel be lett valami mutatva....ismerem a helyet,a légkört,s volt félelem-nincs...megyek!:)

Majd mesélek mik történtek! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése