2012. szeptember 13., csütörtök

Az intuícióról

Igen,ez az...amihez csend kell,nyugi.Belső csend.Ez az,amit az ember annyira ritkán tud meghallani..az a belső hang...ami nagyon fontos lenne,fontos hogy súgjon,fontos hogy vezessen...és ezért nem okés nálam a mindenen szorongó,görcsölő alkatom..ha az ember túl sokat görcsöl valamin,máris nem spontán,máris nem őszintén szívből jön...így írok néha őrületesen béna nyakatekert megfogalmazásokkal,pl egy magántanítás-hirdetésnél,vagy egy motivációs levélnél...anyáék persze kiakadnak,dumálnak egy sort nekem,s az egész átírásra kerül...
Kiestem abból ami spontán..itt vagyok talán spontán,de inkább görcsös vagyok mostanában és zárt,ellenálló főleg otthon...ez az intuíció dolog meg,belső hang stb...néha odatesznek egy gátat a félelmeim,az érzéseim...


Régen volt nekem egy Lélekmanóm is,aki néha írt nekem leveleket ilyen befejezéssel: Szeretettel: Lélekmanó.
Nos,akkortájt ő volt talán az a belső hang és alapjaiban én írtam magamnak...más hozzá értő barát imerős azt mondja,érdekes,talán lehet épp ő az ego...
Az embert annyi külső hatás éri..engem a legtöbb otthonról,s legfőképp anyától..s így,az ember hogy a fenébe szerezze meg azt a belső csendet...ahol a belső hang tiszta...ahol az intuíció jó...

Tehetném azt,hogy leülök...agykontroll,csend,relax..régen,a tanfolyam után 10-15percig is bírtam, annyira jól ment minden,tényleg sokkal másabb volt az állapotom is,az energiám is,mint ma,még segíteni is képes voltam akár máshol is...most 5percig se tudnék teljes se szó-se hang állapotban ülni...
Lélekmanó is eltűnt...mindenki....

Tegnap volt pont du. 5kor az Agykontrollos csoportnak találkája amikor Fehérváron voltam az állás-ügyben...szóval,ez slussz.Majd megyek jövő hónapban,ha tudok.Talán egy közösség ereje be tudna "nyugtatózni"...
Az AK az a dolog,ezen belül az esettanulmány amiben megérezzük hogy a megérzés,a belső hang vagy micsoda,nevezzük intuíciónak ott van bennünk...csak nem mindannyian tudjuk teljesen jól kihasználni,főleg sok görcsöléssel és "háttérzajjal"...(A képet pedig Pszichomanótól loptam :),pontosan nem tudom,kit takar,de nem baj..én pedig bemutatkozás révén,engedtessék meg,Sunnygirl :P...egy jó ismerősöm elnevezésével élve: Sunnygirl-Funnygirl.:)))))  ...az,mondom,nagyon Funny.:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése