2012. szeptember 8., szombat

Érzed már a szív szavát?:mese,musical,zene

Gyerekkorom kedvenc meséje.Emlékszem..felidézem magam kisiskolásként.Az udvaron mindig Simba akartam lenni.:-))) Persze,besértődtem ha nem lehetett.:)))  Soha nem papás-mamás játékok mentek..hanem rohangálós,rajzfilmből ellesett dolgok.

Volt egy kis plüss oroszlánom.Hát gyerekek,anélkül én nem léteztem.Ő volt Simba.:-)))

Imádtam.Megszállottam rajongtam ezért a rajzfilmért.A könyvet emlékszem számoltam magamnak,hogy 90szer elolvastam.:-D Kicsit se volt komoly!
A régi mesék a mostaniaktól messze jobbak voltak,sokkal több értékkel: szeretettel,szerelemmel,barátsággal.
A régi mesék voltak az igazik!

Aztán egy másik,amiből musical is készült.Geszti olyan szövegeket írt rá hajjaj. :P Imádom! A Dzsungel könyve.Ugyanezek a pozitív értékek meg mások is,máshogy.
Beindul a nagy pofonofon :)))

Egy csodaszép! Szavakat keresek!!!..ez a kéz,az a váll,ami csak egy érintésre vár....:)..ez a te,az az én,a világ közepén az ismeretlen vár..ez a te,az a mi,így vagyunk egy pár :)))) kavarom ám! ne bízzatok bennem meg,a 100% szövegismeretemben (ami van persze,csak nem 100as) ,hallgassátok inkább!:)

Régen mennyit énekeltem.:))) Zánkán a kórussal a táborzáró koncerten is előadtunk párat.

EBBŐL OLYAN BULIT CSINÁLTUNK ANNO A KÓRUSSAL.A TÁBORT...ZÁRTUK!!!!:P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése