2012. szeptember 5., szerda

Csakrák és Reiki-megélés,1-2 hó kihagyással

Nemrég értem haza.No,gyorsan élmény-jelentés. Nos,hát..kicsit talán ott nyíltam,utána végre nevettem is..sok jó ember,jó energiák..voltunk vagy 20an,30an.Beültünk egy körbe.Mindenki mögé egy kezelő-reikis.
Az Ági levezényelte az egészet..az elején s a végén.Az elején fehér burkot vittünk a Hemo köré..megszüntettük az energiákkal azt a felfordulást amit a VMK-költözés,VMK-HEMO egyesülés okozott..még a termek is kísérletezve vannak...úgy nézett ki,mi se férünk el.
Megszoktuk a jó kis VMK-s termet.:))) Hát most mások a körülmények meg az egész épület más...de az energiák ugyanúgy járnak.Összehoztuk együtt!

Talán kicsit sikerült ellazulnom,s érezni is tudtam az érezhetőt.Érez mindenki itt,aki kicsit is érzékeny az energiákra..még egy zárt periódusomban,mint ami most is van,apránként elér hozzám is.Csak menni kell,félelem nélkül!!!
A kezelő most "passzolt hozzám"...ergo,bíztam benne,s jó volt,bárhova tette a kezét,éreztem,szinte én is elkezdtem átmelegedni..talán egy-két helyen találtam furcsának,s kényelmetlennek...a köldökcsakránál pl..vagy...no,ennek se ez a valódi neve:))))):P..ez lehet a napfonat csakra???No,ezt meglesem majd valahol.Magam se tudom..akkor a köldök (napfonat) résznél volt e a keze vagy alatta.:) Nem mindegy.;-))

Mindenesetre jó volt.Ellazultam,lecsendesedtem picit....és már elreppen az az 1óra.Szem becsuk és észre se veszi az ember az idő múlását. (az első alkalommal még nagyon kattogtam az időn mikor jár le,akkor még nem voltam magammal egy ilyen helyzetben annyira türelmes se mint most már....)

A végén pedig az Ági csinált egy kört amivel egészen a szívemhez ért...a szemünket még nem nyitottuk ki.Összekapcsolt mindenkit.
A körben megfogtuk egymás kezét (ülve) ,hátunk mögött a reikisek is összekapcsolódtak.Kézfogás,míg valahogy szerintem a másik kezük a kezelten pihent.Lett egy körünk,egy zárt kör,reikisek-kezeltek..benne a sok energia,szeretet...vizualizáltunk embereket akinek kellhet...és...nagyon-nagyon jóóóóó volt!!!!Kicsit ott megnyitottuk magunkat.Még nálam is sikerült valamelyest. (szóval ma nem megyek haza mert seccperc alatt kibillent a sok külső duma s osztás;anyától persze...tudom,apától hogy ma állt a bál,ment az osztás,s ilyenkor kerülöm a személyességet...főleg hogy kicsit őrizni tudjam a reiki-hatást)
Amikor 20-an,30-an dolgozunk együtt,hihetetlen mennyi sok erő és energia összejön...nem tudom mennyivel erősebb ez...valahogy asszem annyival ér fel,mintha egy hónapig csinálja az ember egyedül..legyen meditáció vagy reiki.

Jövő héten szerdán az Agykontrollra viszont nem tudok menni,mert Fehérváron lesz a Centrum Nyelviskolások meghallgatása!Interjú!Oda megyek.
De ez a reiki dolog nagyon jó dolog.Már csak akkor is ha sikerül ellazulnom,s átadnom magam...bizalommal..

ÉSSSS,IGEN!!!! Jól gondoltam én,annyira hülye csak nem vagyok..már láttam,tapasztaltam sok mindent...nekem köldök.csakraként jött.Az a Napfonat!!!! Alatta meg a szex téma????No,ez még nem teljesen tiszta...valahogy így lesz:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése