2012. szeptember 26., szerda

Új Élmények az ÉletMagHázból: SpiritKör

Nos,a ma du. jól telt.
Voltam az Ildinél.Segítettem neki kicsit.Beteg..én pedig levittem a Gombóc kiskutyát jól megsétáltatni.

Beszélgettünk sokat.Mesélgettünk..mesélt a Villás Béla féle előadásról,amin volt.

Visszafele mentem az ÉletMagHázba.Gyalog.Jó fél órás kis túra volt.
Jó volt ez a du.
A SpiritKörben a témánk a kristályok voltam..Viszont elment az idő magával a bemutatkozó körrel..ahogy beszéltem magamról,a gondjaimról,kezdtem picit megnyílni..beszéltem a spirituális útról is,ilyen-olyan próbálkozásaimról..először kicsit feszengve,de aztán ment....
Mindenki mesélt jó sokat,mindenki szólt,kérdezett...a bemutatkozó körrel úgy röpke másfél óra alatt még nem végeztünk.:D..Pedig nem voltunk sokan...de hagytunk mindenkit beszélni..kis türelem,nyitottság,meghallgatás..oda-vissza.:-) + Hasonló érdeklődés!Ez fontos!!!!

Már majdnem este 8óra volt,mikor belekezdtünk végre a témába...Kristályok.

Nézegettük őket,tapiztuk,beszélgettünk róluk...amolyan "ki mit tud" :)))))))

Majd jött a szellemi vezető Villás Béla üzenete.Ancsa tolmácsolásában,felolvasásában.

Végül egy meditáció...egy kristályt kellett vizualizálni...amint az nő,palotává növi ki magát..bemész,bemész a kristályterembe..leülsz a kristály-székbe..kicsit ez olyan lazító gyakorlat volt..amolyan "töltődj egy kristályban"...az itthoni hegyikristályommal dolgoztam :-)))

Végül sokan futottak buszra...még páran maradtunk..meditáció élménymegosztás..végén jött egy Áldás,az Ancsától..Villás Béla tolmácsolása Ancsán át..

Végén pedig...nagy nagy ölelések...5en voltunk csak kb...ölelések,mindenki mindenkit.:-)))))

Annyira nagyon jóóóóóó volt!!!

Feltöltődtem!!!Szeretettel!!!!

És megtudtam mi ez az Árkádia Fénye,Spirituális Egyház.Nagyjából legalábbis!Még nem teljesen tiszta!!!

Ildinek nagy mindene,neki szinte Isten Villás Béla.
Annyira máshogy valahogy...máshogy van ebben benne a vallás.....Hihetetlen!

Hagyományőrzés,Egyesülés a természettel,Sámán-dobolások..vannak programok.


S a legjobb::: Amikor előadtam otthon,nagy élvezettel mesélve,anya figyelmesen hallgatott (ő közel áll ezekhez a témákhoz!)....apa meg úgy bólogatott,és olyan képet vágott,hogy majdnem elnevettem magam...Az a tipikus fej....amikor valakinek...ha azt mondod,'Spirituális Egyház'....már nem indul jól a téma...:-DDD 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése