2012. szeptember 1., szombat

Minél nagyobbnak érzed a belső gátat,annál inkább..írj!

Ez most...nagyon nehéz.Nehéz írnom.S épp mert egy nagyon nehéz időszakot élek meg..és mert millió bennem a gát,a bennragadt szó,a bennragadt érzés,kép,bármi,minél nagyobb a gát,annál jobban kell talán billentyűt ragadni..s elkezdeni írni.Aztán,ahogy jön,úgy jön..Megmondom,őszintén,mostanában nagyon változékony vagyok.Napról napra.Hangulati ingások százon.
Tegnap túltengett bennem az endorfin.Valszínűleg mert végre felöltöztem normálisan,kifestettem a szemem,kicsit életet leheltem magamba és elmozdultam. Könyvtáraztam majd egy régi még gimis barátnőmnél voltam,ittunk egy citromos sört..dumcsiztunk.Végre kikapcsolódtam.Hazajöttem,majd a jól lehűlt finom,hűs levegőben még megfuttattam Zsebikét,futottam vele egyet..S annyit nevettem..valahogy feldobott,feldobta az endorfinszintet a tegnapi nap...

Ma meg megint nem stimmelek.Szörnyű volt ez a szombat.Az idő is ősziesre fordult..s a depire hajlamosabb emberek,ilyenkor még inkább...na,mindenki tudja.Jön az ősz,a tél,a sötétség,senkinek nem jó ez,a hangulatingásoknak meg végképp nem kedvező.Főleg amikor amolyan üresség érzés van..sok probléma,görcsölés...munkanélküliség,aztán meg persze ott vannak a kapcsolatok,ami nekem egy másik óriási és problémás terület...a zártságom,hogy félek kezdeményezni..Az egész hihetetlen ingatag.Olyan mintha valami sáros talajba süllyednék bele. Nehéz belőle az embernek kirángatnia önmagát..Jövő héttől újra lesznek viszont Reiki Klubbok,ingyenes kezelések,az Agykontrollos csoport is indul újra,havi 1szer.Menni fogok,ahogy tudok mert a mindennapjaimhoz havi 1szer kellenek ilyesmik,mint pozitív hajtóerők.

Van egy zene,egy dalszöveg,nagyon jól megfogalmazza ezt a "sárba süllyedést",de most nem jut eszembe..Igazából semmi..olyan szintű üresség érzésem van!!!!-----visszaolvasva így utólag,eszembe jutott,lehet nem erre gondoltam,de ez is megfogalmazza:  
Máté Péter: Egyszer véget ér a lázas ifjúság; 
"Ezért ne féljünk az újtól, mert az jót hozhat nekünk,
Talán abban van az utolsó remény.
Létünk ingoványra épült, mely a sötét mélybe húz,
De ha akarjuk, még tűzhet ránk a fény! " Ebben sok-sok minden benne van,ami életem jelen szakaszában fenn áll....ne félj az újtól,pl munka terén vagy külföld terén,talán ott megtalálom azt amit máshol nem,létünk ingoványra épül...s ez lehúz,de ha akarjuk,még jöhetnek fényes időszakok,sőt minden jobb lesz...ebben benne van egy apró remény is!!!!



Tudjátok milyen az,amikor azt érzi az ember mintha nem lenne benne érzés??Persze van,valahol én is ,ahogy már sokan mondták,tele vagyok érzéssel..de mégse érezzük,mégse érzem most.Mintha a lélek egy üres szimpla egyszerű pohár lenne,vagy egy papír,üres,nem is fehér..hanem átlátszó..mint egy vékony üveglap..

Hmm....közben 10percig nem írtam ám..vannak hatásszünetek,egy-egy zene,Holdviola stb..a belső gátak legyőzése..

Szóval..hmmm...ma is..valamiféle ürességet éreztem.Főleg du.,de nagyrészt egész nap.Azt érzem,nincs bennem érzés,hogy távol vagyok mindenkitől,azoktól is,akiket valahol nagyon szeretek...mérhetetlen szinten emailfiók-függő vagyok..közben vagy félek kezdeményezni,vagy csak érzem,hogy jobb csend-leplet terítenem magamra...de ez még zártabbá tesz s egy idő után már félek,hogyan kezdeményezni..és nem találom az utakat az emberekhez..

Ma már hallgattam mindenféle zenét...hogy előmozdítsam az érzést.Nagybetűsen,az ÉRZÉST!!!!!
Il Divo Amazing Grace,
Patai Anna Küldd el a mosolyod,vidám,kis fiatalos...
vagy akár a Hitgyülis,Hillsong-os zenék,vagy Pintér Béla és a Csemetéktől a Szeretet nem fogy el sosem....
A célom az volt: Hellóóóó!Érezd át!
Nem ment! Valahogy nem éreztem ezt az egész szeretetnek nevezett hóbelebancot,amiről annyit beszélünk..írnak róla,pszichológusok,Müller és Popper Péterek,minden nagy ember.Érezni kell.S mi van ha nem érezzük??? Zárt vagyok!Nagyon...!!!Zárt az emberek felé,az öröm felé,az érzések megélése felé..benn alig érzek valamit,s ki se nagyon jön..beszélgetni szinte képtelennek érzem magam,főleg a hülye chat-en...csak akkor mondok ilyesmit,pl hogy szeretek bárkit is,ha úgy is érzem!!!!S ez ritka mostanában,amikor az érzés erősen bevillan.
IJESZTŐ!!!!Ami most van,ez a fajta állapot IJESZTŐ és KÉTSÉGBE EJT.Ez a fajta zártság..hogy egyedüllétemben képtelen vagyok együtt érezni,megérteni is talán...mintha nagyon türelmetlen lennék,magammal biztos,de ilyenkor néha a külvilággal is.S képes vagyok mindenre ugrani.Jobb is ezért hallgatnom. Más,közeli barát talán tud kezelni,vagy újra a közelembe férkőzni,az otthoniak már kevésbé,főleg anya.

Azért kezdtem el erről írni...egyrészt mert jó érzés,másrészt sokszor volt részem olyan élményben hogy egy írás hozza elő a könnyeim,a belső depis feszültség felbomlását..de most nem jön semmi..Talán mert nincs "címzett",nincs senki akivel oszthatnám magam..avagy itt épp annyi mindenkivel osztom magam,annyian "meghallgatok",akik esetleg így az írásaim,verseim,zenéim által megszerettetek,még sincs személyesség...
Anya megkérdi mi bajom,úgyis azt mondom semmi....du. 1órát aludtam,de utána még sokkal rosszabb volt minden.Üresen és mérhetetlenül depisen keltem....akkor levittem a kutyát egy körre,pisilt,majd újra fel...ültem a gép előtt egész nap kapcsolatokra,emberekre várva..hiába.Kifele meg nem volt hova meg kihez menni..Mi ez,ha nem depi??? A gép,a tv,a mai világban depibe hajt és elmagányosít.

Este mikor a kutyával eljöttem...anyához már energiám nem volt szólni.A hangulat hozta.Szinte leléptem a légkörből.
Ki volt akadva..
Zsebike is sok volt ma egész du. mert tény,a kis lókötő rágta a szőnyegeket ,apa meg öcsém nem voltak otthon du. ...aztán kiderült,hogy kimentek a vitorlással a vízre,most amikor már hideg van,és valami árbócrúddal vagy mifenével harcoltak a nyílt vízen.Szóval volt kiakadás apára is,hogy kiviszi az amúgy is mindig köhögő gyerekét a vízre,rövid naciban amikor már lehűlt,őszi az időjárás.
Nekem meg anyával amúgy se jó a kapcsolatom,nem a legideálisabb,s itt maradtunk,otthon "egymásnak";;
ő aludt,én aludtam,aztán depisen keltem,kutyával mászkáltam,majd ő mosogatott,én gépnél.. aztán ment a sok duma,hogy kivágja a gépet...mert ural minket,engem is,öcsémet is,apát is..bár őt meg a tv uralja vagy alszik..vagy depis ő is,ez hétszentség...és persze nagyban kiakad,s kiselőadást tart,hogy mi soha nem beszélgetünk..soha semmit nem osztunk meg egymással.Szóval,minden összejött.

Így alakult..kész.Ez amúgy teljesen így van...Beszélgetés helyett emailt írok neki,emailben osztok meg vele mindent vagy ha nem is mindent,pár dolgot amit merek,mert szóban zárt vagyok meg félők a reakciók meg az egymásnak ugrás,de ő 3 havonta egyszer néz emailt...mert gyűlöli a gépet....amúgy abban teljesen igaza van,hogy depibe és magányba nyomja az embert...

Végül most este végre mivel sok volt a mai napból,csináltam egy kis relax estét.A vízbe levendulaolajból pár csepp,meg vaniliás gyertya fénye,sötétség..mondjuk,hogy én ott a szemem becsukva kikapcsoljak s relaxáljak az nem igazán szokott összejönni.Max a levendula megnyugtat..meg csinálok egy-két a kineziológusnál tanult szorongásoldást.Légzés: beszív mélyen,30mp benn tart,kienged..ezt vízben megcsinálva hihetetlen jó érzés...Feloldja a szorítást,ami ott van...egész nap ott volt.
S el is ment a nap...
Itt egy csodaszép kép mellyel megnyugtató,szép estét kívánok minden kedves Látogatónak!Én is lebújok az ágyamba.Zsebike kiskutya már szokásosan a nagy díszpárnának dőlve durmol a földön.Összegömbölyödve olyan mint egy szőrlabda.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése