2012. szeptember 25., kedd

'Vénasszonyos' ősz,bogár-fóbia,állás-ügyek

Ősz,Vénasszonyok nyara a héten kishazánkban.Az angol aszondja,"Indian Summer" :-))
Kinn ezer fele süt a napocska..visszatért a jó idő.
Hála..visszatért a napos meleg.Az este volt egy jó nagy vihar.Zsebike majdnem a fejemet nyalta közben.Elbújdokolt az ágyam egyik végénél.
Nagy szelek,meleg,fülledtebb idők..vihar,majd reggelre ránk köszöntött a napocska.

Ezzel az enyhe ősszel pedig...még él a természet.Ami egyrészt jó,meg maga az ember se süllyed olyan hamar bele az őszi-téli sötétség okozta depibe..de...de a fóbiáimnak nem szerencsés.Jönnek a kis látogatók.Előbb tessékeltem ki egy bogarat.Próbálom nem megölni őket teljes pánikban.Néha legszívesebben lehúznám őket a WC-n,avagy...legszívesebben a darazsakat nyírnám ki,de ugyanolyan élőlények a Földön,mint az ember...s a darazsak,a méhek ők csinálják a mézet,ami pedig erősíti az immunrendszert az őszi-téli időkben..csakhogy a pulzusomnak eléggé odatesznek.Legyen bármilyen rovar,bogár...a darazsak a fő ellenségek.A többivel még csak elboldogulok.
Előbb is..ez a kis bogár...tudom,no,nem bánt,de  a pulzusom rögtön felugrott,a légzésem szaporább lett..de...ügyesen,próbáltam a pánikot kontrollálni,kitessékeltem a kis bogaramat vissza a természetes környezetébe.:-))) Éljen boldogan...de rám többet ne hozza a frászt!:-)

A nyelviskolák nem nagyon jöttek össze...a fehérváriak se jelentkeznek..ugye,ott voltam interjún..októbertől indulnak az órák..1 hét múlva október,szóval...:(...mondjunk voltunk páran Fehérváron is interjún,s gondolom ugyanennyien voltak,ha nem többen Szombathelyen is...szűrik az embereket valamilyen úton-módon..mondjuk még nem írom le a dolgot...hátha hívnak...de...őszintén....nem tudom,mit várjak...meg hogy maradjak meg normálisan,optimistán,lazán...
A másik meg...a Perfect-esek...ahova a motivációs levelet túlgörcsöltem...kikészültem közben stb,visszaírtak,hogy most nem keresnek tanárt.
Elkezdtem azt érezni:hát ezért szenvedtem meg ennyit azon a héten?
Lehet a túl sok görcsölés miatt nem mennek előre  a dolgok.......

Ezer kis magánhirdető cetlit kitettem..iskolákba,ide-oda..nem jelentkezik senki...bár még jelentkezhetnek,egyenlőre a régiek se jelentkeztek,se a Bálint,se az Anita...hét végén viszont az Eszter most már jön...a másik Anita meg...a turizmusos csaj,ő is valamikor jön..hétvégén meg jön egy kozmetikus csaj a barátjával,hogy megbeszéljük,hogy s mint tudnának járni...addig még elmegyek a könyvtárba is....elég bizonytalan a helyzet,minden téren...

Tegnap egy ismerős asszondja: A versírásos dolgaimra: Ez már veszélyes!:-D Menj emberek közé!

Majd...majd jövő hónapban újra jönnek a lehetőségek:a Reiki-Klub meg az Agykontroll-Klub.No,ott se voltam már több hónapja.Utoljára mikor beestem,azt mondtam,hogy ismerkedek a Reiki-vel,de majd visszakavarok ide az Agykontrollosokhoz is..ideje lesz már.:-)
A többiek meg...a "menj emberek közé"..a városban vagy kinn a világban néha szarul érzem magam..akkor amikor nem egy ismerős,zárt,elfogadó csoportban vagyok.Minek menjek?Meg hova? Nézelődni meg minek..? Tegnap ez az ismerősöm asszondja: Tök jó,elmész könyvtárba,sok könyv közé,s még kevésbé érdekel a világ magad körül.Akármekkora gond,igen,valahogy pont így van.A biztonságos helyeket keresem: a könyvtárat,a klubokat,Reiki,Agykontroll stb,vagy itt a blogot.

Két ember lenne,barátnők..a Juci hétközben dolgozik,szombaton suliba jár,vasárnap tanul..nem nagyon merem keresni.Nem merek nyitódni.A volt szentkirályi munkatársam az Ildi meg..nála néha jelentkezek..próbálok közeledni finoman,érzéssel,nyílva,kérdezve,néha úgy érzem nem kéne,felesleges,vagy épp nem jól csinálom..ő írta,hogy reik...nem reikiiismeret :))),hanem...lelkiismeretfurdalása van,hogy nincs ideje..hogy találkozzunk pár órára.Mondtam,ne csináljon ebből lelkiismereti kérdést..ha dolgoznék,8órában,nekem se lenne időm másra..és én akkor is szeretem...
Ez az egész szitu,hogy max hozzám jönnek néha,itthon tanítok..de nem nagyon mozdulok ki,ez eléggé bezárja az embert..és talán lehet ez a helyzet hoz ezerféle görcsöt belém..néha úgy érzem,nincs senki és semmi aki fellazíthatna...lehet du. el kéne menni tekerni..bicajozni egy jóóóóó nagyot.El valahova...vagy ha mást nem ki Szentkirályra s vissza,4 km,oda-vissza,az 8....az lazítana.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése