2012. szeptember 13., csütörtök

Párizsban járt az ősz :)

No,ezzel a kis Ady verssel a magán-irodalom órákat,hmm,József Attilától Wass Alberten át,Ady Endréig és a zenés,művészkedős párosításokat beszüntetem.:))) Remélem kedvetek telt benne!Nekem az ilyesmik lételemem részei..a világban ilyesmik nélkül nem vagyok magam,nem vagyok egész.:)..majd még jelentkezek hasonló rohamokkal!

Ady: Párizsban járt az ősz....(s most mi is ott járunk..ugye??:))
Párisba tegnap beszökött az Ősz.
Szent Mihály útján suhant nesztelen,
Kánikulában, halk lombok alatt
S találkozott velem.

Ballagtam éppen a Szajna felé

S égtek lelkemben kis rőzse-dalok:
Füstösek, furcsák, búsak, bíborak,
Arról, hogy meghalok.

Elért az Ősz és súgott valamit,

Szent Mihály útja beleremegett,
Züm, züm: röpködtek végig az uton
Tréfás falevelek.

Egy perc: a Nyár meg sem hőkölt belé

S Párisból az Ősz kacagva szaladt.
Itt járt, s hogy itt járt, én tudom csupán
Nyögő lombok alatt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése