2012. szeptember 14., péntek

Ősz,heti összefoglaló

Az ősz itt felénk,Magyarországon...a héten,nem épp "suhant nesztelen" hanem letanyázott,és marad tartósan.
Esik eső,fúj a szél,kicsi kutya aludni kél...Zsebike fekszik a kis plédjén.
Reggel megvolt a nagy séta...aztán a hajszárító finom melege,a fésülős-harc...a fél kezem a szájában volt miközben fésültem...a fogai között,élvezkedett,csak finoman :-)

Aztán meg....és most remélem  <nem röhög ki senki....mert gáz azért a dolog> de belecsúszott a fülpiszkáló vége a fülembe...jó mélyre szerintem...ilyen hülye gázos kalandjaim szoktak néha lenni....
főleg ilyen lelkileg felborult hét után....valami történik velem mindig,az hétszentség...

Hétfő,kedd,harcok anyával,sírógörcsök napi szinten fél órás rohamokban,kimerülés,szerdán turizmusos angol óra,posta,gyógyszertár....szereztem egy ilyen homeopátiás készítményt görcsölés és szorongások ellen mert....muszáj volt...nem vagyok stabil,de ez a hét,hét elején teljes KO,idegi kimerültségbe vitt...már szinte  a menzeszem is megzavarodott....1hét,2 hét,késik,jó sokat...baba nincs a képben,mivel ergo párkapcsolat se...szóval,idegi alapon megy....

Csak a homeopátia..a természetesség híve vagyok,ártani ez biztos nem árt de valamit szedni kell...

Napi szinten ment persze a levendula is a fürdővízbe...de mire a szerdai fehérvári nyelvsulis meghallgatásra való készüléshez értem,teljesen kimerültem...a sok sírás,minden...a sok harc,a sok görcsölés a már másik nyelvsulira írt motivációs levéllel..minden....nagyon összejött.
Remélem most már itt a mostani menetben valamelyik nyelviskolába mehetek,s próbálkozhatok az élettel....

Múlt hétvégén még minden teljesen jó volt,majd egyik napról a másikra felborultam...és igen,belejátszott az is,hogy anyával néha kontaktoltam s nem épp megfelelően,de alapvetően volt bennem egy jó adag görcsölés...talán már régen...csak mindig vidám zenékkel,vidám témákkal ezzel-azzal elnyomtam...az hogy mást mutatunk kifele,néha pl amit s ahogy adok itt,az nem jelenti hogy minden teljesen oké....csak épp nem szeretnék mindig "szenvedősen" írni...s ezzel magam is feldobom,a jó zenék,a smile stb...

Most megint...mint láttátok visszatértem a versekhez,a zenékhez,a művészetekhez...csak mert jól esett,mert jól esik a sok heti szarságot levezetni...a sok gázos bejegyzésem után pár olyan ami jó és érdekes és tele van érzéssel meg jó gondolatokkal...bár még nincs vége,még itt van a fülemben ez a fülpiszkáló vég :D,ez még megoldásra vár...szörnyű mik történhetnek...joggal röhög,aki röhög. :D szívem szerint én is azt tenném,de annyira nem mulatságos :))))

Ma reggel a következő dal jutott eszembe.A Kórussal beéneklésnek szoktuk kánonként:
Hullik a fáról sárga levél,vele játszik a szellő,fújja a szél
Réten és erdőn senki se jár,olyan elhagyott,oly szomorú,néma a táj
Szíved ne fájjon,múlik a tél
S e bánatos hantokon új virág kél.

Tényleg nem jár árva földön senki,zuhog az eső,a kutyám mindig ázott veréb lesz...elhagyott és szomorú a táj,magány van...várom...talán az első havazást,amikor minden szép fehér lesz.
Vagy...még előtte,azt az időt amikor a levelek színesbe váltanak végre...s talán visszatér picit a napocska,lehet menni fotózni...
Ez az esős,saras idő nekem nagyon nem tetszik..de hát senkinek se...és lehet,hogy lehet menni a fülészetre hogy ez a fülpiszkáló cucc belecsúszott ...szerintem egészen a dobhártyáig,ott érzem,kattog...na hát gyerekek,k###a jó dolgok történnek velem is.Ez hiányzott nekem ma reggelre!!!..Tudjátok,amikor úgy valami hiányzik az életből..hát mi hiányzik basszus,a fülészet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése