2012. szeptember 12., szerda

Fehérvár-utazás: Állásinterjú előtt...

hót ideg vagyok igazság szerint.A kutyám épp emészti az ebédjét.
De. voltak nálam..volt egy turizmusos nyelvóra,aztán meg posta,számla-befizetés..elmentem a gyógyszertárba is...és végül,az utóbbi napokat elnézve szereztem egy dobozzal ebből a homeopátiás szorongásoldó szopogató bogyóból...meglátjuk ér e valamit.A komolyabb gyógyszereket nem pártolom..max legvégső esetekben,amikor már semmi se használ.
Az a gond,hogy nekem minden helyzet kihozza a szorongást..ha van munka,akkor örülök,de az önbizalomhiány,bizonytalanság miatt félek mi lesz,ha .....,a megfelelés stb,és mint tavaly ősszel is vonzom a bajt..most meg a motivációs leveleken,meghallgatásokon görcsölök..
nyuginyugi,ennek nem szabad lejönni...nagyon nem szabadna...no,majd a buszon talán elnyugszok,s ott egy új város...máris más lesz minden...

az meg,hogy azt a bogyót napi 3szor étkezés előtt fél órával...nagyon be kell lőni...+/- fél óra
Anyának nem szóltam erről,senkinek..ezek az én magán ügyleteim..kipróbálom,megpróbálok ezt is-azt is..lehet csak épp tudni kéne relaxálni...
Az éjjel a hosszú zokogások miatt úgy felborult az idegrendszerem,nehezen aludtam el..de azok a gyógynövényes bogyók is..talán érnek valamit.
No,azokat is olyankor vettem,mikor nagyon KO volt,anyával,magammal,a könnyeimmel...aztán amikor picit jobban lettem,leálltam róla...de...ma már látom,huzamosan kéne nekem szedni...nem bízni abban,hogy oh most minden oké,ne szedjük tovább...évek óta fenn állnak ezek a szorongásos zavarok,ha meg is szűnik,akkor is ideje-hosszára...aztán történik valami..egy anya-lánya konflikt,zártság,egy motivációs levél-féle görcsölés,zokogógörcsök,s minden kezdődik előről.....tapasztalat mondatja.

No,lemegyek a kutyámmal,pisi-kaki-szaglászás,aztán készülődök..
Olyan jó lenne már,ha bármi bárhol működne...munka,pasik,párkapcsolat,de  itt vagyok én is magamnak testben-lélekben,tele zűrökkel...és amíg ez a sok minden nincs a helyén,addig.......

Lehet,ha már ott leszek,egy másik városban nem rohanok az interjú után rögtön haza.Szerintem jó lesz nekem ott,na.Nem fogok rohanni vissza Veszprémbe.Lehet bemegyek az ottani plaza-ba szétnézni,nézelődni..csak lenni...hátha ez a sok szorongás,az utóbbi napok szorításai kicsit oldódnának....egy kis szabad program...:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése