2012. szeptember 7., péntek

Újabb iskolai-gyerek-élmény

Ma du. eljött erre a Juci.Elmentünk Zsebikével sétálni.Pisi,kaki,szaglászás,szöszmötölés.Lenn a Cholnoky sulinál épp jöttek ki a gyerekek.Zsebike talált ott kishavert is,másik kis bichon-t birkózni meg aztán körbevette vagy 4-5 kiscsaj.Hát,kutyám nagyon élvezkedett abban hogy körberajongták.

Én pedig..kicsit .... hmmm..gyerekekkel körbevéve...kicsit úgy iskola-közegben éreztem magam.Beszélgettem velük..mutatták a tetkót,az ilyen egy-két napig kitartó csillámos dolgokat,mesélték,ki engedi-ki nem,ki szigorú-ki nem,kitől félnek-kitől nem,elhangzottak ismerős kollégák nevei,bizonyos jelzők..a tizenévesek osztályon kívül jól kijönnek velem :-))) Kíváncsi lennék,rólam a hátam mögött miket mondtak az előző helyemen...bár azóta az új utánam jövő angolos is repült vagy menekült a régi munkahelyemről mert most újra angolost kerestek. (Anya elég kárörvendő is volt,hogy hahaha..ezeknek senki nem jó???ennyire nem bírja azt az iskolát senki??)
A pici 6éves babák pedig kifejezetten szeretnek..a nyáron egyszer-egyszer találkoztam a KisPacskerrel is tisztességes nevén,Pacher Vivi...kiderült,hogy itt laknak.A Helga,az elsős ofő hívta így a két lányt.Kispacsker,Nagypacsker.Egyik kis elsős szöszke baba a Vivi,a másik lányka harmadikos volt tavaly....viszont amint egy osztályban kell nekem boldogulnom,befuccsolok..

Anya: az a fontos,"Szeresd a gyereket"...Nagyon szeretem őket,de úgy gondolom ez nem feltétlen elég..a pedagógia összetettebb,a módszertan főleg......hát,szerintem már iskolában nem fogok tanítani,nem érzem úgy hogy alkalmas lennék uralkodni a káoszon,de jó néha,jó összetalálkozni egy kis időre kiskölykökkel...picigyerekekhez lehajolni a kutyával,megmutatni..óvatosan,barátkozzanak vele.A nagyobbak pedig kifejezetten rajonganak Zsebikéért.No,mondanom se kell,neki sincs ellenére ha körberajongják.:-)))))...és velem is jól eldumálnak a kölykök,kutyáról,2 napig élő tetkóról,iskoláról,szigorról,félelemről és egyéb dolgokról,tanárokról ésatöbbi...és ma szerintem itt ezek a kiskölykök halványlila szinten se sejtették,hogy én anno 3 hónapot itt tanítottam.:-)))))

És a szebb:....hogy a világot a Földön,gyerekek rajzolják.....


No,szóval,jó volt,szép volt,emlékezés volt...és egy szép nap szeretnék saját babát is,de az még nagyon nagyon sok idő és sok harc és sok nyílás és sok változás,munka,párkapcsolat,dolgozás magamon,a nyitásokon...érzem,hogy nem lesz ez egy fáklyás menet,eddig is több meditációt végigzokogtam,ugyanígy az energiagyógyászati kezelés utolsó fél óráját....Nagyon szeretem a piciket.Otthon a Lóczyban a kis-szomszéd is Zsófi,picike...egyesével veszi a lépcsőket a Drága.:))))).....

Meg várom azokat akiket eddig tanítottam.Itthonra,ők 16-7 évesek....:)))) meg ki lesz a magántanítás plakátolva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése