2012. szeptember 4., kedd

Csak egy "Mosoly" :-)

Tegnap megint nem voltam topformában.Főleg du.. A du.i alvás depibe dönt rendszeresen szóval napközben nem szabad kivonnom magam az életből,mert akkor borzalom nehéz visszatérnem.Borzalmasan ingadozó,a kedvem,a hangulatom...nagyon nem vagyok most stabil.Vigyáznom kell, ne dőljek meg, Eddig se voltam soha igazán stabil...de mostanában extra mód nem.(és mindig azt a szót használom,hogy borzalom :D,borzalmasan borzasztó :) :D elég negatív hangulatú szó,bocsánat )
A következő párbeszéd zajlott le anya s köztem a tegnap du. folyamán...tereltem ám mint a hétszentség...oh,minden oké....hiába látja,hogy valami nem kóser.

-Mi a baj? Valami baj van?
-Semmi.Csak az allergia.
-Esküdj!
-Esküszöm a kutyám és a Szent KisJézus életére.
-Akkor elhiszem.

 Közben pedig.......
No,de most::: legyen már egy kis Smile is.

Szóval: tegnap ilyen volt minden::::

A MAI ZENE::::


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése