2012. szeptember 27., csütörtök

Könyv-élmény:Jézus szól-Végtelen szeretet

Nos,hát..Tegnap Ildi visszaadta a könyvem.Nehogy nála maradjon..Nem bírt vele. Kinek ez nehéz téma,nyelvezet-kinek az.Egy Müller Péter Szeretetkönyv nekem nehéz,de másoknak is,Ildinek is,anyának is....30oldal,s az ember kifullad a mélységekben.

Érdekes,s jó érzés megtudni,hogy van ami lehet 50 évesen nehéz,25évesen,sőt,23-4 évesen laza nyári program.:-)) LAZA! Hát mondom,akkor egész jó vagyok...Emlékszem,mindig Alsóörsre mentem le.Akkoriban nem volt se gátlás se semmi önelfogadási bajom magammal,talán stabilabb voltam..mentem,akkor egyedül,mindig,de jó volt..Du. 4kor-5kor,egyet fürödtem,majd száradtam a napon...és este 8ig Glenda Green könyvét olvastam.
Megfogott,elvarázsolt..és...bár senki nem állította,hogy egyszerű és megfogható..igenis,a fogékony elméhez és szívhez elér.És...érdekes mód,23 éves voltam,24 max és az egész történetet,Glenda történetét teljes mértékben befogadtam..és azt hiszem,meg is értettem,felfogtam....

Fantasztikus volt!Emlékszem egy augusztus végi alsóörsi strandolásnál jutottam el az utolsó oldalára.
S azt kérdeztem: MIÉRT VAN VÉGE????

Ajánlom mindenkinek,aki formálná a hitét,szeretne egy hiteles és szép történetet olvasni..egy történetet,ami valóban megtörtént.Igaz sztori alapján íródott!



Glenda Green jó ideje elismert művészként és kiállítóként tevékenykedett az Egyesült Államokban, amikor Jézus megjelent neki csodákban egyáltalán nem szűkölködő események közepette, hogy megfesthesse portréját. Sem művészi, sem egyetemi oktatói pályafutása nem készítették fel arra a fordulópontra, ami előtt élete állt. Jézus beszélt - ő jegyzetelt, mindeközben festménye meghódította Amerika ezoterikus köreit és a képpel kapcsolatos megmagyarázhatatlan, misztikus csodákat az egyház is elismerte, sőt templomaiban kiállította a portrét.

Jézus megajándékozta Glenda-t az "univerzum titkaival" és rengeteg fontos kérdésére felelt, többek között arra, hogy kik vagyunk, hogyan jöttünk létre, hogyan keletkezett és működik az Univerzum, és hogyan élhetünk boldog, sikeres és szeretetteljes életet.

Üzenetei az életről szólnak, amit élünk, és a Mennyország lehetőségéről, amely már mindannyiunkban megvan. Jézus tanításai hihetetlenül gyakorlatiasak, univerzálisan időtlenek, és frissítő módon aktuálisak legelőrehaladottabb tudásunk számára is. Olyan világosság van bennük, amelynek nincs szüksége külön érvelésre vagy magyarázatra, szavai az érzékelés, megértés és inspiráció ritkán járt magaslataiba repítik olvasóit. 


Egy spirituális könyvajánló!
Angyallány szavai:
http://www.angyalitarsasag.hu/jezus-szol-vegtelen-szeretet.html

'Valóban nagyon megnyugtató a könyv olvasása,egyszerűen közben azt érzed,hogy minden a helyén van,mintha minden könnyű volna hirtelen,ami az életedben zajlik,maga az élet is,a körülmények is,mintha egyszerű és egyértelmű lenne minden.." 

Igen,tanúsítom!Ilyen érzés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése