2012. szeptember 15., szombat

Olasz nyelvóra zenékkel!

JÖN-JÖN-JÖN AZ OLASZ!!!

Egyszerűbb..a nyelv...de hogy melyik egyszerűbb és nagyszerűbb,a francia vagy az olasz,nem tudom.:)..az olasz egyszerűbb szerintem...de egyik se nagyszerűbb a másiknál...
Mindegyik kultúra és zenei világ nagyon tetszik!!!

Ezen kívül ha már angol szakosként végeztem,jön az ír blokk is.Az ír kultúra,zene és egyebek tartoznak a 3. rajongási csoportomba.Asszem túl sok minden fele él bennem egy kis rajongás..olasz,francia,ír zene..az íreknél a kultúra is jobban fekszik,hiszen tanultam...meg ott volt a Kelta Körünk stb..grafológia,pszichó,írogatás....pzicholingvisztika,jelbeszéd akár....fene essen bele,hogy engem bármi ami igazán mélyen érdekel és amit szeretek és örömmel foglalkozok vele,semmiből nem lehet megélni!!!!



Rómába egyszer olyan jó lenne eljutni,Velencébe,Toszkánába...Párizsba nem különben ahova Ady szerint beszökött az ősz és suhant nesztelen:)))..és...és....és.....:) vissza a tengerparthoz,valahova,ha nem a horvátokhoz akkor máshova ....menni...vízhez,ki a végtelenbe....futni,futni,futni..amikor írok gyakran megjelennek ilyen "futni indulok a tengerparton" képek...futok,futok,addig amíg ki nem merülök...nagy levegő beszív és egy magaslati helyről ugrok bele a vízbe...ott merülök,majd ahogy feljövök,nagy levegő és minden elmúlik...sokszor így jelenítettem meg a szorongásos érzéseimtől való megszabadulást...s tudjátok mit??Már leírni jó volt....merülés,majd nagy levegő...a víz alapmotívum mindig...persze,hogy az...lételem..testi-lelki mocsoktól megszabadítja az embert...meg már szerintem picinek előbb ültem az iszapban és előbb tanultam úszni mint járni :-D földön...azzal voltak apróbb bajaim.:-)))
Vagy a novellám: tengerparti szerelmek....A tengerpart a romantika helye,él kicsit bennem a kép,az "ülök egyedül a parton és nézem a naplementét,és addig nézem amíg fel nem jön a Hold...az az élmény amikor csak úgy vagyunk,megéljük a jelent minden szépségével,közben megéljük önmagunkat talán...minden nyűggel-bajjal-gonddal,megszületik az elfogadás és az elengedés...talán meglátunk egy kagylót,s felvesszük,fülünkhöz tartjuk...ahogy a versbéli magányos kagyló...'s aki egyszer titkon a füléhez tart,annak mesélek egy másik,szebb világról"....

Szóval...nálam,a tenger,a futás,a víz alapmotívumok sokszor a versekben,azok voltak..vagy a romantikával kapcsolom,vagy a szorongással..magánnyal máskor szeretkezéssel.....

No,egy másik zene::::: Nagy kedvenc ez is! VIVO PER LEI



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése