2012. szeptember 15., szombat

Francia nyelvóra!Élvezd!:)

Már volt magyar versekből,magyar irodalomból összeállított blokk:::: József Attilától,Wass Alberten át Ady Endréig,képekkel,zenékkel.Le is zártam Adyval.
Most jön egy franciára épülő bejegyzés.Imádom!A nyelv hangzását...de annyira nagyon nehéznek gondolom,úgy érzem még nyelvérzékkel is nagy falat lenne nekem.Ezért maradok mindig a zenéknél..kiejtés,aztán ha találok "fordítottad" találok,ha nem,akkor nem...
Egyszer bementem az Idegen Nyelvi Könyvesboltba azzal,hogy bármit adjanak amivel itthon nulláról tudnék franciát tanulni,picit..hát helló,közölték velem,hogy egyedül neki se álljak.:-))))
Azóta már az olasz járkál a fejemben.Tangyakon voltam benn olasz órán.Hospitálni,figyelgetni hogy s mint ügyködik az olaszos..két osztályból összevont kb 30 fő csoporttal.Basszus,annyian voltak a kölykök mint az oroszok (én 15ember között már beveszek :) ...és szuper kis óra volt ennek ellenére.Utána nem győztem dicsérgetni az olaszos kolléganőt.De fura ezt így leírni...de igen,már így kell.:))) Mondtam neki minden szépet és jót az óráról,ez tetszett meg az,és őszintén úgy is éreztem s gondoltam (nem humbukkoltam),tényleg szuper volt!!!!!Ahogy mozgatott és irányított,és feláll-leül,táblához jön,számokat tanított stb,de úgy hogy 30 ember között se terjedt el a káosz,mert minden percben mindenkinek volt valami apró dolga.A csaj a Katedrában dolgozik,a Padányiban óraadóként beugrik néha olaszt tanítani,heti 1szer talán..

No,jön majd egy olasz blokk is!!!!!

Most francia következik!!!A kedvenc zenéimmel!!!!














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése