2012. szeptember 20., csütörtök

A mai: tét:állás>görcsölés>hiba>> "kikészül"

HIBA,ERROR,FAILURE!!!!

A mai görcsös sírás is megvolt..kezdem azt érezni,tényleg kell az a szorongásoldó...amikor azt érzem,tét van,állás,jövő,rögtön rágörcsölök...ha rágörcsölök,akkor pedig nem vagyok spontán,laza,nagy eséllyel rontok...

Elküldtem a jelentkezésem egy pápai iskolába...az iskola neve,helyesen: Pápai Gazdasági Szakképző Iskola..nos,emailben küldtem,s azért az igazgatónőnek 2 sort írtam...benne volt a suli neve is: én hülye,mit írok,Pápai Gazdasági Szakközépiskola.....
nos,2 sort kb 20szor néztem át...minél több a görcsölés ülés rajta,annál nagyobb eséllyel van valami elb.....szva...hát utólag rájöttem,Szakközépiskola-Szakképző Iskola..persze akkor már elküldtem,nem tudtam visszafordítani...

Ezek után kikészültem...javítottam volna a hibám,de nem tudtam hogyan tegyem,újra elküldjem ugyanazt a javított névvel???vagy külön írjak?írjak egyáltalán még egyet???nem csavarom be magam még jobban így?????...elkezdtem azt magyarázni,hogy mint elcseszek,elszúrok,elb....ok...és hogy a sok görcsölés betesz...és helló,nem tudtam hova forduljak...kinek beszéljek erről....de nehezen éltem meg...jött a "nem tudok magamnak megbocsátani" blabla...hogy biztos félredobják,meg se nézik stb stb...no,szóval...kiakadtam....picit....nagyon...

Végül  egy vélemény-segítségkérő email-írás után jött egy 20perces síróblokk (mert az email nem egy gyors kommunikációs forma)...hogy mekkora egy FAILURE vagyok..néha azt érzem,megfoganni se kellett volna...szó szerint....
Mire végül írtam az Andinak,anya egy munkatársának...akiben bízok,s aki nem "árul be",mondtam neki,hogy bizalmasan..mert anyának nem akarok mindenről beszámolni..főleg arról amikor fuccsba mennek dolgok,vagy a hibákról...Andi,ő laza,kicsalta a mosolyt...elmondta ő mit tenne...megnyugtatott...írtam végül külön 2 sort,sűrű elnézéseket kérve,de hogy figyelmetlenségből az nevet rosszul írtam...de nagyon várom a válaszukat...

kicsit talán megnyugodtam...de ezek a napi görcsös sírások...na igen,a szorongásoldó az mehet,a levendula mehet...a gyertya mehet...és jó,ha néha kicsit le tudok-meg tudok nyugodni egy-egy adott helyzet után.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése