2012. szeptember 4., kedd

Kedd;Zsebi-akció;reiki-váró hangulat:)

Nagyon szép estét minden Kedves és Kedvetlen,Szomorú és Örvendező és Csupaszív Olvasómnak!

Mert aki engem olvas,az mind "csupaszív" ebben én olyan biztos vagyok ahogy itt ülök ezen a széken.:)
S ahogy itt ülök,visszajátszom a napom.Szokás mondani,hogy jó lefekvés előtt egyet összegezni: ez volt jó,ez volt rossz,ezt megköszönöm,azon igyekszek változtatni.Ilyesmit próbálok itt összehozni mostan.:-))

Nem aludtam (leginkább fekszik az ember ilyenkor s kínlódik magában,magától!!) s nem lettem depis. (a napközbeni alvás nyomorba dönt,szóval kerüld!:)
Bár nos..ma túlságosan elnyomott hangulatokba nem is kerülhettem,mert 10re jött az Anita..röpke két órát angoloztam vele.Már nem is tudom,miket de a 2 óra sutty elment.Mondjuk az én alaptempómmal a két óra tényleg sutty elmegy...csoda hogy 45percben a kölykökkel nem bírtam????:)) Megéltem az iskolákban,abban a kettő szerencsésben, a káoszok káoszát,s ott álltam nem egyszer egy felfordulás közepén...szóval,jobb nekem ez így,itthon,annyit keresek hogy a számlákat fizetem; amíg nincs rendes munka,átmeneti megoldásnak tanári diplomával ez a legjobb..mondatfordítások,Transdanubia-tétel (Turizmusos angol),nyelvtani teszt,majd egy reading.No,az olvasmány kicsit nyögve-nyelős volt (a német nála erősebb!) ,de így hangosan olvasva,átgondolva,az irányításom alatt szerintem ő is stabilabban áll a lábán.Vizsgán persze más az "élet",a helyzet.

Az Anita elment 12 fele.2 fele hívott az Eszter,jó e egy óra múlva.No,vele is lenyomtam egy másfél órát,elég bő anyaggal.Mondatfordításos háziellenőrzés,aztán sok duma: Family,Marriage,Divorce,Housing Shortage, Bringing Up a Child..apropó olvasok most egy könyvet.
A címe: A Love For Life. Tündéri aranyos..bemutat egy történetet,ahogy egy boldog pár azt tervezi,hogy örökbe fogadnak egy kisgyereket..majd a pár pasi-tagja szépen fogja magát s lelép egy másik nővel.Az egyedül maradt nő,Fanella pedig akkor se adja fel az álmát;végighaladva az összes procedúrán,megélve minden félelmet és kétséget,örökbe fogad egy kislányt,Ellie-t...akivel sokszor nagyon nehéz.Kezdetben nem érzi azt amit szeretne...s az éjjel sírógörcs tör rá..egyedül bevállalta.Most azért drukkolok,a végére helyre jöjjön az élete,találjon pasit,szerelmet,s összeálljon egy család,amire mindig vágyott..betöltődjön az üresség!Amint a kis sztori végére érek,jövök a hírrel,hogy Ellie családot talált e,Fanella megtalálta e a szerelmet és happy end e a vége.
Én most azt szeretnék..happy end-es történeteket s nem szomorúságot!

Szóval,visszatérve kis életemhez..tanítás mára megvolt.Du. egy kórusos ismerőssel cukiban voltam..megkóstoltuk az Ország Tortáját.Almás-mákos csoda.:)))
Nagyon szótlan voltam...ő mesélt-mesélt-mesélt..mostanában néha úgy érzem,nem vagyok JELEN..amikor az ember úgy figyel a másikra,hallod amit mond,de valahogy mintha máshol lennél.Vannak pillanataim,amikor érzem,hogy valami nem stimmel.Meleg van?Fáradt vagyok?Depis?Üres?Energiahiányos?
És még az ölelés fogadása se az igazi.

De holnap jön egy kis Reiki végre.Találkozok talán az Ágival,ha ott lesz..neki pusztán a lénye,a jelenléte feltölt szeretettel és energiával.Hozzám se kell érnie már érzem azt a jó vibrálást.Várom már!Nyáron majd megpusztultam,hogy nem volt Reiki-klub és kezelés a VMK költözése miatt.Remélem lesz merszem és energiám elindulni.Hm...igen,mostanság csak ilyen kis alapgondok élnek.Viszont amint elmegyek,s benne vagyok ott,velük,máris nincs bennem félelem,s minden sokkal jobb..A Reiki meg hogy milyen élményeket ad..hát,az mindig más.Felold,lazít,csendesít,vagy épp 20percig pörög az elme,és félek (talán ez lehet rejtett ellenszenv vagy bizalmatlanság a kezelővel szemben,vagy akár ő is átadhatja az érzéseket,ha nála se stimm)...mielőtt sikerül elcsendesedni.Eddig 3szor voltam,vagy 4szer.Mindig más élmény volt..s nagyon sok függ a kezelő személyétől is.Főleg nekem,aki aztán végképp nem viseli el akárki közelségét.
Találtam egy jó tanácsot mindenki számára! Magamnak is nagyon hasznos..sokszor voltam már itt,de mindig visszazúgtam,néha csak a homályba...jobb esetben nem a sötétbe...pedig aztán itt a legjobb!!!:-) Kívánjatok holnapra nyitottságot.Tudjak túllépni magamon és befogadni ami akkor és ott abban a közösségben érni fog,hatás,szeretet,esetlegesen egy ölelés,pár szó,bármi.A nyári üresség érzésnek pápát szeretnék mondani...de nem könnyű!Már végre aug.ban,1 hónapnyi hallgatás és csend után  megéltem,leírtam,kiírtam,megfogalmaztam,s még ma is néha itt van velem...

Még annyit,sötétben este 9kor,Zsebike a nyakörvéből kiugrott (túl laza volt már,a kutya is :P főleg a nyakörv..én viszont nem :))....ha őnagysága szabad,nekem másodpercenként szívroham-szerű tüneteim vannak...a pulzusom az egekben....a kis lókötő mindene nem fogad nekem szót..ha megyek felé,azt hiszi játszadozni tervezek,s elugrál..elfut.. Lehet,hogy megyünk kutyaiskolába...nagy mázlim,hogy jöttek az alattam lakók,a kiscsaj s az anyuka,akiknek szinten van kutyájuk..Zsebike odaugrált hozzájuk,s ők megfogták ....ha ilyen kutyás-járókelős-közbeavatkozás nincs-akkor a kutyám meglép,akkor lehet még most is kergetném .... Istenem,mekkora megkönnyebbülés volt mikor már  a kezemben volt.A lépcsőházban még kicsit beszélgettünk...kutyanevelés stb...legalább megcsinálta az életet estére.

No,lassan elbújok ágyikóba.Hegyi Évi chat-en (őt hipnózis terén ismerem,az ÉletMagosok csapatából): "Nyugszik,fekszik..késő van" - Én: "Nyugszik,fekszik,blogol" :))):P Vannak akikkel olyan jól be tudok lazulni:))))

No,szóval,pápá mindenkinek!Búcsút intek,s üdvözlöm az ágyat!
Álmodjatok angyalkákkal és kérjétek a Holdacska segítségét az életetekhez,ha szükséges egy kis erő!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése