2012. szeptember 22., szombat

Jobb velem a világ?????

Valóban??
Az elmúlt 1-2 hét megint sok robbanást...meg érzelmi zavarosságot hozott.
Gyakran éreztem azt,hogy...meg se kellett volna születnem...sőt ...meg se kellett volna fogannom...és egy állati nagy hiba az egész..már a petesejt meg a hímivarsejt..izé...lehet,hogy hibáztak...??

Anya amikkel napok óta nyomult..az nekem enyhén sok volt.Elegem lett abból,hogy soha semmi nem jó..s még a mai napig..fessem a szemem..így öltözzek fel normálisan meg úgy...természetesen úgy,ahogy vagyok nem vagyok jó...kb nem érzem/éreztem magam senkinek...

Kezdtem sokszor azt érezni,hogy nem kellek én ennek a világnak...avagy az egész születésem egy hiba volt...ha a saját anyám se képes elfogadni...belefáradtam hogy harcoljak érte....nem az anyámért,csak azért hogy...elfogadjon..és úgy legyen szeretet,hogy....magától..hogy ne úgy kelljen neki lazítgatnia,meg visszakönyörögnie magát amikor megint újra minden bizalmam,és szeretetem elmúlt...átfordult ellenállásba,védekezésbe...bizalmatlanságba...menekülésbe...

Aztán mikor már nagyon sok volt,2-3 napig nem mentem haza...jött szerdán a Reiki,nem érdekelt,ki mit mond,elmentem..lelazított,lecsendesített..az Ágiék csoportjában..bár még kívülállónak érzem magam,annyira...befogadóak...nyitottak,felszabadultak..s én mindezt ellesem tanulom köztük..az elfogadást,a szeretetet.....ilyesmiket...
Utána anya is visszafogott az "életből",az engem való basztatásból,kezdett közeledni...csakhogy én már nehezen engedtem,elhúzódtam stb..ne higgye,hogy olyan hamar fellazítom magam felé...de mivel csendes elme-csendes szív én is lazább lettem...talán visszatért az élet valamiféle jó irányba..(várva a következő robbanást,mert tudjuk,hogy stabilitás nincs...ezt már anyával való kapcsolatomból megtanultam..hogy stabilitás nincs)....

Bennem pedig jön ki minden...

Reiki-n volt egy kis közösség,beszélgetés,meditáció,kézfogással a kör bezárása,szeretet...most nem rendes reiki kezelés volt...csak a végén egy 10perc..igazából már az is reiki,ha megfogjuk egymás kezét...mert a másiknak érezzük a jelenlétét,az energiáját...érintjük..
Csukott szem....majd lassan kinyitottuk,körbenéztünk...egymásra néztünk..

Csendben voltam köztük...csendesen,hallgattam,éreztem,megéltem...megéltem a pillanatot...

Eltelt pár óra,majdnem egy nap.....csütörtök du. pedig a Bagdy Bella dalt végig sírtam...jött ki belőlem minden....

...Gyere,és éld át,minden most történik veled...ez a pillanat az életed,fogd a kezem,szükség van Rád...jobb veled a világ.....és csak sírtam és sírtam,megállíthatatlanul...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése